×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2020-07-07 00:00:00
סקירת שינויים שיווקיים ודיגיטליים בשלושת העשורים האחרונים
nl_shaniSabah.jpg
מאת : שני סבח,
מומחית בשיווק וחווית לקוח,
השינויים השיווקיים והדיגיטליים צברו תאוצה רבה בשלושת העשורים האחרונים. לעתים, קצב השינוי הוא כה מהיר עד לכדי מצב שאנו שוכחים את התקופה שהייתה עד לאותה נקודה וממהרים לאמץ את השינוי הדיגיטלי הבא כחלק משגרת היומיום. מעניין לבחון כל אחד משלושת העשורים הללו גם ביחס להשפעתם על ארגונים ולבדוק האם כל אחד מאתנו יכול לראות קשר בין העשור החדש לזה שקדם לו.
post01
2020-07-07 00:00:00
משיתוף בין חברים ועד למארק צוקרברג: כך המותגים מגלים את הגביע הקדוש של עולם הפרסום
a8f3758739604f1083409e816756c8b4b45c4c65914f420ab0cd3c6f1ec64c2b.jpg
מאת : רונן הורן,
מייסד ומנכ"ל , Joytech
עולם המדיה מבצע התאמות מהירות למציאות החדשה ובגלל המגיפה צפויה נסיגה משמעותית בהוצאות הפרסום. משרדי הפרסום בישראל נערכים למציאות החדשה ולומדים כיצד להציע פתרונות מתקדמים למפרסמים. זה זמן קריטי להזכיר לצרכנים מדוע הם צריכים לבחור את המותג שלך והזדמנות לזהות מגמות צרכניות חדשות, שכן לקוחות רוצים לראות מותגים שמשיקים מבצעים, הצעות ערך והטבות נאמנות. מותגים מבינים בימים אלה יותר מתמיד, שהטכנולוגיה והדיגיטל מעצבים את עתיד עולם הפרסום, לכן הם חייבים לשים דגש רב יותר על טכנולוגיה ועל אנשים, בכל רמות הארגון, כדי לשפר את היעילות ואת שביעות רצון הלקוחות.
post01
2020-07-07 00:00:00
CDP – "הילד החדש בשכונה" שישנה את עולם המרקטינג
Speaker_ShamirSegal.jpg
מאת : שמיר סגל,
מנהל מכירות , אורקל ישראל
אחד מהנושאים החמים ביותר ביותר בשנה האחרונה בעולמות ה- Data Analytics ו- Marketing Analytics הנו Customer Data Platform) CDP) וההרחבה שלו ל- Customer Intelligent Platform) CIP) ליצירת ראיית לקוח אחידה בזמן אמת שתאפשר תקשורת מושכלת ויעילה מול כל לקוח באופן פרסונלי. ארגונים שישכילו להשתמש בפתרונות CIP יצליחו לשתות מה- "גביע הקדוש" אותו מחפשים ה- Marketers שנים רבות ויהנו מיכולת שליטה בחווית הלקוח בזמן אמת, על בסיס ראיית לקוח מלאה, אחידה ועדכנית ותובנות ותחזיות חכמות. כל אלו יתורגמו לחווית לקוח טובה יותר ומבדלת ושביעות רצון לקוחות גוברת שיובילו להגדלת המכירות.
post01
2020-07-07 00:00:00
חדשנות טכנולוגית מבוססת AI ב e-commerce
Speaker_KfirLevy.jpg
מאת : כפיר לוי,
מומחה לשיווק דיגיטלי וטכנולוגיות שיווק,
חנויות יכולות להתמחות במכירת מוצר בודד, ועם זאת, רוב החנויות מציגות עשרות מוצרים וקולקציות מתוך מטרה לפגוש את צרכיהם השונים של הלקוחות. זה אמנם מגדיל הזדמנויות, אך עם זאת גם מגדיל את המשאבים שיש לנהל. כדי לפרסם ביעילות, חנויות חייבות להיות זמינות במספר ערוצים בכדי למקד ולמשוך את הלקוחות. תוסיפו לכך את האתגר בניהול ומינוף הדאטה - עומדות לרשותנו כמויות גדולות של נתונים מנכסים שלנו והפלטפורמות בהן אנחנו מפרסמים אך חסר לנו את הזמן, האנרגיה או היכולת הקוגניטיבית לעבד את כל הנתונים האלה ביעילות. טכנולוגיה מבוססת AI לאופטימיזציה של תקציב הפרסום בeCommerce, עוזרת לנו להחליף את הניחושים בקבלת החלטות מושכלת מהירה ומדויקת אשר מאפשרת עבודה בסקייל והגדלת הROAS בצורה משמעותית וחיסכון משמעותי בזמן עבודה ובעלויות ניהול המדיה.
post01
2020-07-07 00:00:00
דיגיטציה, דיגיטליזציה, טרנספורמציה ומה שבניהם
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
יש שיאמרו שזה עיסוק בסמנטיקה חסרת משמעות. מה זה משנה איך קוראים לתהליך דיגיטציה או טרנספורמציה ? שהרי בסופו של דבר הארגון מבצע את התהליך הדיגיטלי שהוא רואה לנכון ומתאים לפעילות העסקית שלו. אך כמו בנושאים רבים אחרים חוסר ההבנה מוביל להחלטות שגויות, הגדרת מדדים לא נכונים וחוסר יכולת למצות את המקסימום מהתהליך.
<< < דף : 1 מתוך : 23 > >>