מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2017-09-19 11:27:43
טרנספורמציה בקצוות הארגון – מחלקת הייצור בשרשרת הערך הדיגיטלית.

רובנו משקיעים את רוב המאמץ הדיגיטלי בטרנספורמציה של המפגש עם הלקוח בפעילות השיווקית, שירות הלקוחות מכירות ועוד. אך המטמון הגדול הוא בשינוי הארגוני הכולל. בסדרת מאמרים נבחן כיצד נראית הטרנספורמציה הדיגיטלית דווקא במקומות שיותר קשה כלכלית ותהליכית לשנות. והפעם כיצד חויית הלקוח והפעילות הדיגיטלית מפס הייצור בארגון.

post01
2017-09-07 12:37:17
טרנספורמציה, לא מילה גסה.

אז נכון המושג טרנספורמציה דיגיטלית הפך לחלק מהז'רגון של כל מי שיש באמתחתו ביט טכנולוגי לישועה. אבל זה לא מוריד כהוא זה מן החשיבות שיש לתהליך על הפעילות העסקית של ארגונים חפצי חיים. הטרנספורמציה הדיגטלית אינה גל חולף, היא כאן להישאר ותלווה אותנו עוד עשורים קדימה. (אז תתחילו להתרגל).

post01
2017-06-30 08:55:17
הקרב על דפוס הרכישה של המחר.

הרכישה האחרונה של אמזון אינה קרב בין עולם הסחר הישן והפיזי לעולם המסחר הדיגיטלי. זהו מאבק הרבה יותר רחב על השליטה בחווייה הצרכנית של עידן הפוסט דיגיטלי. על המאפיינים של זירת הקרב המודרנית והרכישה האחרונה של אמזון בפוסט הבא.

post01
2017-05-30 09:53:37
כנס CDO CLUB ניו יורק 2017

כנס ה CDO CLUB השנתי בניו יורק זימן אליו מנהלי דיגיטל מגרמניה, פורטוגל, לונדון, טורקיה, הולנד, אוסטרליה, צרפת, וכמובן ארה"ב (וישראל מן הסתם). זה לא הכנס הגדול ביותר בנושא דיגיטל ובטח לא החדשני ביותר, אבל הוא מספיק גדול בכדי שניתן יהיה לפגוש במקום אחד את ה סמנכ"לי הדיגיטל של לוראל, סטרבאקס, פיצה האט ועיריית ניו יורק, ומספיק קטן בכדי שניתן יהיה לפנות אליהם בצורה אישית להכיר וללמוד עוד על הפעילות שלהם. שאר הפרטים בפוסט הבא :

post01
2017-05-05 20:19:44
בעקבות שביל פירורי הדיגיטל הצרכני.
פורסם על ידי עמית קמה

חשיפה רציפה למסרים שיווקיים ומצב רכישה מתמדת. זה מצבם של לקוחות פוטנציאלים היום, ולכן המלחמה על תשומת לבם קשה יותר מאי פעם והיכולת לפגוש את הלקוחות הנכונים, עם המסר הנכון, בזמן הנכון חיונית להצלחת הארגון. איך עושים זאת? קיראו

<< < דף : 1 מתוך : 13 > >>