×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2018-01-16 17:56:12
מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2017 – חלק ב'.

סגירת חוב !! בהמשך לפוסט שכתבתי טרם ועידת הCDO CLUB IL בנובמבר, המשך סקירה של דוח מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2107 שפורסם על ידי בראיין סוליס וקבוצת Altimeter. להלן תובנות שלי מתוך קריאת הדוח, והשוואה למצב הטרנספורמציה בארץ בהמשך לשיחה שקיימתי עם בראיין סוליס לפני הגעתו לכנס בארץ.

post01
2018-01-02 20:52:49
תפקידו של המנכ"ל בטרנספורמציה הדיגיטלית.

הרבה מאד הרצאות ופאנלים מצויינים היו בכנס, אחד החשובים מבחנתי, היה פאנל המנכ"לים. הקלישאה הכל כך נכונה של 2016-2017 היא שטרנספורמציה דיגיטלית לא ניתן להוביל ללא מעורבות ישירה של המנכ"ל/ית בארגון. ואכן מי שמבין את המשמעות העמוקה של השינוי, יודע שמעורבות בכירה חיונית להצלחת התהליך. מקבץ התובנות הבא הוא חלק מהדברים שנאמרו על הבמה ובשיחות ההכנה לקראת הפאנל בכנס.

post01
2017-11-05 19:11:40
מערבות דיגיטלית, השלב הבא במסע הלקוח.
פורסם על ידי עמית קמה

עד לפני מספר שנים מותגים עבדו במודל פשוט של שיווק להמונים, הרעיון היה פשוט כפי שהוא נשמע, להציג לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים (שיווק להמונים) את אותו המוצר או השירות (ייצור המוני). במודל זה ללקוח הקצה היה תפקיד בינארי ופאסיבי : לרכוש או לא לרכוש. אלא שבשנים האחרונות המהפכה הדיגיטלית משנה את כללי המשחק. כיצד הופכים לקוחות למעורבים בעידן הדיגיטלי.

post01
2017-11-02 11:38:16
Data Creativity & Experience (DX)
פורסם על ידי עמית קמה

מבין המוטיבים הרבים שמניעים את הטרנספורמציה הדיגיטלית שניים מהווים את הסמן הימני לשינוי, חדירה מסיבית של טכנולוגיות דיגיטליות לשגרת החיים של כולנו לצד תחרות מסיבית על הקשב ותשומת ליבו של הלקוח. כיצד מנצחים בתחרות ומה המרכיב ה(לא) כל כך סודי אבל בהחלט נדיר. על כך ועוד במאמר הבא

post01
2017-10-24 20:01:47
מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2017 – חלק א'.

לקראת ביקורו הצפוי של בריאן סוליס לראשונה בישראל להלן תובנות שעלו משיחה שקיימתי איתו לאור תוצאות דוח מצב הטרסנפורמציה הדיגיטלית שהוא פרסם לאחרונה ולקראת הרצאתו בועידה הקרובה של ה CDOCLUB בישראל.

<< < דף : 1 מתוך : 14 > >>