×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2018-03-14 14:56:49
Digital Transformation Change Management

בואו נודה על האמת, אנחנו מבינים טוב יותר מהי טרנספורמציה דיגיטלית אבל הדרך לשם חמקמקה ומורכבת. מנהלים רבים ויתרו על האסטרטגיההדיגיטלית לטובת טקטיקות דיגיטליות מתוך מחשבה שבסוף זה יוביל אותם ליעד הנכסף. אך בין אם זו אסטרטגיה או אוסף של שינויים טקטיים, שינויים צריך לנהל, וטרנספורמציה דיגיטלית היא השינוי ב ה' הידיעה.

post01
2018-02-26 10:04:32
בינה מלאכותית (AI) בחזית חווית הלקוח.

שני כוחות מנוגדים מאפיינים את התקופה האחרונה, ההבנה העמוקה שפרסונליזציה וחוויית לקוח מובילים את ההתפתחות הארגונית לצד אתגר משמעותי לקיים אותם בסביבה העסקית. בתוך המתח הזה הופכת הבינה המלאכותית (AI) לכלי משמעותי אשר מהווה קפיצת מדרגה ביכולת הארגונית לספק ללקוחות חוייה משופרת ומשמעותית.

post01
2018-01-16 17:56:12
מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2017 – חלק ב'.

סגירת חוב !! בהמשך לפוסט שכתבתי טרם ועידת הCDO CLUB IL בנובמבר, המשך סקירה של דוח מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2107 שפורסם על ידי בראיין סוליס וקבוצת Altimeter. להלן תובנות שלי מתוך קריאת הדוח, והשוואה למצב הטרנספורמציה בארץ בהמשך לשיחה שקיימתי עם בראיין סוליס לפני הגעתו לכנס בארץ.

post01
2018-01-02 20:52:49
תפקידו של המנכ"ל בטרנספורמציה הדיגיטלית.

הרבה מאד הרצאות ופאנלים מצויינים היו בכנס, אחד החשובים מבחנתי, היה פאנל המנכ"לים. הקלישאה הכל כך נכונה של 2016-2017 היא שטרנספורמציה דיגיטלית לא ניתן להוביל ללא מעורבות ישירה של המנכ"ל/ית בארגון. ואכן מי שמבין את המשמעות העמוקה של השינוי, יודע שמעורבות בכירה חיונית להצלחת התהליך. מקבץ התובנות הבא הוא חלק מהדברים שנאמרו על הבמה ובשיחות ההכנה לקראת הפאנל בכנס.

post01
2017-11-05 19:11:40
מערבות דיגיטלית, השלב הבא במסע הלקוח.
פורסם על ידי עמית קמה

עד לפני מספר שנים מותגים עבדו במודל פשוט של שיווק להמונים, הרעיון היה פשוט כפי שהוא נשמע, להציג לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים (שיווק להמונים) את אותו המוצר או השירות (ייצור המוני). במודל זה ללקוח הקצה היה תפקיד בינארי ופאסיבי : לרכוש או לא לרכוש. אלא שבשנים האחרונות המהפכה הדיגיטלית משנה את כללי המשחק. כיצד הופכים לקוחות למעורבים בעידן הדיגיטלי.

<< < דף : 1 מתוך : 15 > >>