×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2020-08-06 00:00:00
כך מותגים מובילים מגיבים ב Real-Time למשבר כלכלי של פעם ב-100 שנים
a8f3758739604f1083409e816756c8b4b45c4c65914f420ab0cd3c6f1ec64c2b.jpg
מאת : רונן הורן,
מייסד ומנכ"ל , Joytech
כולנו מכירים את תופעת הטבע של מעגלים ההולכים ומתפשטים על פני המים ברגע שחפץ נופל לתוכם. המעגלים הולכים ומתרחבים מנקודת ההתחלה, ואנו נהנים מחוויה ויזואלית מרהיבה. אנשי שיווק מתקדמים, לומדים בשנים האחרונות לעשות שימוש בתופעה בהקשר של המותג שלהם. כיצד הם עושים שימוש במעגל הקשרים שלהם בכדי לייצר מכפילי כוח למותג, ומי הם אותם סטארים שיכולים לסייע בהגברת ה ה Ripple Effect של המותג. על כך ועוד במאמר הבא.
post01
2020-08-05 00:00:00
כיצד מנהלי השיווק והדיגיטל ינהלו את התקציב ב 2021 ?
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
תקציב2021 יראה שונה לחלוטין מזה שהכרנו בשנים האחרונות. צמצום הוצאות שיווקיות לצד גידול בפעילות הדיגיטלית, שינוי המיקוד והשווקים בהם פועל הארגון לצד שינוי בערוצים בהם הפעילות מתקיימת, אלו רק חלק מההשפעות שאנשי השיווק והדיגיטל יתמודדו איתם בשנתיים הקרובות. המאמר הבא מביא כמה תובנות מעניינות מסקר התקציב שגרטנר ערכו בקרב 450 מנהלי שיווק בעולם.
post01
2020-08-03 00:00:00
אם תרצו אין זו אגדה
Speaker_IttayHazan.jpg
מאת : איתי חזן,
ראש מערך דיגיטל ודאטה, כאל
Data Driven Decision היא אחת מה- Buzzwords הכי חזקות בעולם הדאטה. כל ספר או מאמר שעוסק בנושא מסביר איך בעולם המודרני כל ארגון או חברה עסקית צריכה לקבל החלטות מושכלות על בסיס דאטה. רוצים לדעת איך עושים את זה? בואו וקראו את "עשרת הדיברות ל- DDD" מפי מישהו שהצליח לעשות את זה.
post01
2020-07-29 00:00:00
שינויים במגמות הדיגיטליות – מכינים את הארגון ל 2021
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
איש חכם אמר שקשה לנבא, במיוחד את העתיד. ובכל זאת תוכניות עבודה 2021 בפתח והשנה האתגר הרבה יותר גדול. אומנם לכולם ברור שהדיגיטל מתעצם, אך אילו מגמות מרכזיות יובילו את ההתפתחות הדיגיטלית בשנה הקרובה. על כך ועוד במאמר הבא שסוקר מספר מגמות מרכזיות שכנראה יובילו את ההתפתחות הדיגיטלית לאור העובדה שהקורונה כאן איתנו, וכנראה לעוד תקופה ארוכה.
post01
2020-07-29 00:00:00
ערוץ הדיסקברי של גוגל שאולי עוד לא הכרתם
nl_AsiMeir.jpg
מאת : אסי מאיר,
אומן GoogleAds, אסי אייס מאיר
מודעות הדיסקברי של גוגל הוכרזו לראשונה בכנס המפתחים השנתי במאי אשתקד, אולם רק לפני כחודש, ביוני 2020 נפתחה האפשרות למפרסמים ברחבי העולם ולמעשה יצאה משלב הבטא, ובכן מדובר בכלי פרסום ויזואלי, חדש כאמור, שגוגל מציעה למפרסמים בגוגל אדס ברשת הדיספליי. מה שמייחד את המודעות הללו שהן יופיעו רק ב-owned media של גוגל, קרי, במוצרים שלה. כאשר הכוונה היא לג'ימייל, יוטיוב ואפליקציית ה Discover.
<< < דף : 1 מתוך : 25 > >>