×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2019-01-09 04:56:39
אסטרטגיה שיווקית מבוססת סטוריטלינג – מה זה אומר?
Speaker_DavidElharar.jpg
מאת : דויד אלהרר,
Chief of Storytelling, DeStory-Be Inspiring
לא סתם המילה "סטוריטלינג" הייתה החמה ביותר בשנה החולפת. עולם השיווק תמיד התכתב עם אמנות פיתוח הסיפור, אבל יותר ויותר משווקים הבינו שהתורה כולה, הסיפור עצמו, הוא הדבר החשוב ביותר. מה הן העקרונות לסיפור נכון. במאמר הבא מאת דויד אלהרר
post01
2019-01-09 04:18:11
שיחה אחד על אחת עם נאס דיילי: ה-וולגר המוביל בעולם
Speaker_AnatOransky.jpg
מאת : ענת אורנסקי,
מנהלת שיווק ישראל, אוטבריין
אאוטבריין השיקה בשנה שחלפה את FOCUS מוצר הוידאו הייחודי שלה, המאפשר לספר לסיפור ב-60 שניות (ויותר) ובאמת לקבל קשב מצד הגולשים. לרגל ההשקה המוצלחת ארחה אאוטבריין את נאס דיילי בכנס הוידאו של החברה ועכשיו מציעה למותגים להתחרות על ליבו של נאס ולזכות בסרט וידאו 60 שניות על המותג שלהם. על התחרות: אאוטבריין מאפשרת למותג נבחר לקבל סרט מבית היוצר של נאס דיילי, הוולגר המוביל בעולם באומנות הוידאו סטוריטלינג. צוות ההפקה של נאס דיילי יפיק סרט עבור המותג הנבחר. הסרט יופק בחסות FOCUS, מוצר הוידאו של אאוטבריין. הצצה לעולמו של נאס דיילי בראיון הבא :
post01
2019-01-07 12:56:56
העלייה בחשיבות ובמורכבות של חוויות דיגיטליות
Speaker_MarkGranot.jpg
מאת : מרק גרנות,
מנכ"ל ישראל, אפלאוז
שמירה על נראות דיגיטלית חזקה היא קריטית ככל שחוויות דיגיטליות הופכות להיות הפנים של המותג שלכם. אתרי אינטרנט, אפליקציות ומכשירים מחוברים מאפשרים לכם להתחבר ללקוחות שלכם ולטפח מערכת יחסים חזקה איתם המתבססת על אמון ונאמנות ותקשורת יעילה, אולם חשוב גם לקחת בחשבון שהן מביאות עמן רמות חדשות לגמרי של מורכבות, במיוחד בקרב מכשירים ניידים.
post01
2018-06-02 06:13:45
היי אלקסה... עכשיו אנחנו מדברים!
Speaker_OriRosen.jpg
מאת : אורי רוזן,
סמנכ"ל פיתוח עסקי, דאטה פרו Proximity
כיצד נרתום את חוויית הלקוח החדשה שמספקות לנו העוזרות האישיות, וכיצד מותגים צריכים להיערך אסטרטגית ליום בו שלל העוזרות האישיות והציוד הרלוונטי ישטפו את השוק שלנו כאן בישראל. על כך ועוד מאת אורי רוזן,סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת דאטה פרו Proximity (BBDO)
post01
2018-03-14 14:56:49
Digital Transformation Change Management
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
בואו נודה על האמת, אנחנו מבינים טוב יותר מהי טרנספורמציה דיגיטלית אבל הדרך לשם חמקמקה ומורכבת. מנהלים רבים ויתרו על האסטרטגיההדיגיטלית לטובת טקטיקות דיגיטליות מתוך מחשבה שבסוף זה יוביל אותם ליעד הנכסף. אך בין אם זו אסטרטגיה או אוסף של שינויים טקטיים, שינויים צריך לנהל, וטרנספורמציה דיגיטלית היא השינוי ב ה' הידיעה.
<< < דף : 1 מתוך : 15 > >>