×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2020-03-26 00:00:00
מעצבים את הארגון לקראת המחר – חלק שלישי – עיצוב עסקי
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
למרות השיח הער סביב תפיסת הארגון הדיגיטלי בחמש שנים האחרונות, רוב הארגונים הגיעו לא מוכנים להסטה הפתאומית לפעילות האון-ליין ותפיסת הדיגיטל. שלא לדבר על כך שרוב העסקים הקטנים בכלל לא שמעו על המושג טרנספורמציה דיגיטלית. מי שמחזיק עסק פעיל כבר מספר שנים יודע שלא משנה מה גודלו הוא חייב לחדש ולחשוב כל הזמן מחוץ לקופסה, ומגפת הקורונה היינה מגבר משמעותי ל SKILL הזה. זו ההזדמנות לפרק את המרכיבים השונים של העסק שלכם ולבחון כיצד ניתן להפעיל אותם אל מול המציאות הנוכחית בה הדיגיטל הופך לערוץ המרכזי של העסק שלכם.
post01
2020-03-17 00:00:00
ניהול חווית לקוח וברבורים שחורים.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
אם יש דבר אחד ברור בתקופה הנוכחית היא שמסע הלקוח משתנה. לא משנה איך תסתכלו על זה, הלקוחות שלכם נמצאים בלחץ, חוסר ודאות כלכלית, וחשש לשלומם ולשלום בני משפחתם. כמו מטוטלת שנעה במהירות, שיווי המשקל עושה את דרכו מהמוכר והידוע לחוסר ודאות ושינוי מתמיד. כיום יותר מתמיד ניהול חווית הלקוח היא גורם מבדל בין אלו שמנסים לשרוד ואלו שמקשיבים למה שהלקוחות שלהם צרכים, הרבה לפני שהם הבינו את הצורך שלהם. עוד על התמודדות עם השינוי במאמר הבא.
post01
2020-03-11 00:00:00
מעצבים את הארגון לקראת המחר – שינוי בלתי נמנע
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
את השנים האחרונות מאפיינת הצפה רוחבית ומסיבית על החושים שלנו. האינטרנט שמספק אין סוף תוכן, הרשתות החברתיות שהפכו לכיכר העיר ומחקו כמעט לחלוטין את המרחק הפיזי שבינינו. בתוך העומס האין סופי הזה והתחרות הגוברת, היכולת שלנו לעצב שירות או מוצר תוך מיקוד אמיתי בצרכים בחוויות, בזיכרונות וברגשות של הלקוח. היא היכולת האמיתית שלנו לייצר יתרון וערך מבדל.
post01
2020-03-11 00:00:00
מעצבים את הארגון לקראת המחר – חלק שני – חשיבה עיצובית
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
החשיבה העיצובית חוזרת לבסיס הפרימיטיבי ביותר. הצרכים האנושיים. המרכיב החשוב ביותר בבעיה איתה אנו מתמודדים הוא האדם. לא הלקוח, לא המשתמש, אלא האדם, עם הצרכים והבעיות הבסיסיות שלו. שבמקרים רבים הבעיה שאנחנו חושבים שאנו פותרים היא בכלל לא הבעיה האמיתית איתה אותו אדם מתמודד ולכן עלינו להתחיל שם, באמפטיה לאתגר ולאדם.
post01
2020-03-09 00:00:00
הסיכון וההזדמנות העסקית של התפשטות הקורונה
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
בין הויכוח אודות ההגזמה או השאננות סביב התגובה בעולם, ובעיקר בישראל להתפרצות נגיף הקורונה (או COVID-19 לפרופסורים שבינינו) מתפתחת מציאות חדשה שיש שטוענים שההשלכות שלה ילוו אותנו עוד שנים רבות. מה שנראה בתחילה כהתפרצות מקומית עקב התנאים המיוחדים שמאפיינים את הרפובליקה הסינית, הפך עַד מְהֶרָה לבעיה כלל עולמית.
<< < דף : 1 מתוך : 18 > >>