×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2019-03-23 23:27:17
Born To Change - Chapter one : Warby Parker Part one
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
בסדרת הפוסטים Born To Change יצאתי למסע בעקבות היזמים והחברות ששינו את התעשייה שלהם, ולפעמים את המפה העסקית כולה. זהו סיפורם של ארבע בוגרי MBA ששאלו את השאלות הנכונות בזמן הנכון. עם קורטוב של מזל והרבה נחישות הם הפכו ל Game Changers, וזכו להפוך את המודל העסקי שלהם לסטנדרט בתעשייה, כזה שגורם ל יזמים רבים לשאול את עצמם "איך אני לא חשבתי על זה ?". פרק ראשון – חלק ראשון : המהפכה של Warby Parker.
post01
2019-03-11 10:46:20
האם אתם מעריכים נכון את ה First Party דאטה שברשותכם ?
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
ריבוי הערוצים והשימוש הגובר באלו הדיגיטליים היא מציאות ארגונית שכולם יודעים לדקלם, אך עדיין מאט מאד מנהלים משכילים לנצל את טביעות האצבע הדיגיטליות שהערוצים החדשים מייצרים כדי לשפר את חווית הלקוח וסומכים בעיקר על הניסיון שנצבר, האינטואיציה ותחושת הבטן שלהם. האם אתם יודעים להעריך ולהשתמש בנתונים אודות הלקוחות שלכם בארגון ?
post01
2019-02-25 00:00:00
תפקידיו השונים של השיווק בארגון הדיגיטלי.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
השיווק הדיגיטלי השתנה בצורה משמעותית. מפריסה של באנרים באתרי אינטרנט נדרש כיום השיווק לייצר ביקושים מדויקים לשירותים ולמוצרים השונים של החברה, לנהל את התנועה אל ובתוך אתרי הסחר הדיגיטלי, לדאוג לחווית לקוח רציפה במגעים השונים, לספר את הסיפור המותגי באופן אחיד בערוצים שונים וכמובן לייצר שיח פרסונלי עם אוכלוסיות רבות ומדויקות באמצעות אוטומציה ודאטה. באיזה שלב ארגון השיווק שלכם נמצא, הצצה לאבולוציה השיווקית לצד ההתפתחות הדיגיטלית של הארגון בפוסט הבא.
post01
2019-01-14 18:20:32
מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית 2018 – חלק א.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
זו השנה החמישית שבראיין סוליס מפרסם את דוח מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית, אחד הדוחות המקיפים שאני מכיר בתחום ויש הרבה כאלו. כמו בכל שנה החל מ 2014 אני מסקר את הדוח שלהערכתי מצליח לסמן בצורה מוצלחת את המגמות המרכזיות של הטרנספורמציה הדיגיטלית כחלק מהמהפכה שכולנו חויים בארגון ובבית.
post01
2019-01-09 04:56:39
אסטרטגיה שיווקית מבוססת סטוריטלינג – מה זה אומר?
Speaker_DavidElharar.jpg
מאת : דויד אלהרר,
Chief of Storytelling, DeStory-Be Inspiring
לא סתם המילה "סטוריטלינג" הייתה החמה ביותר בשנה החולפת. עולם השיווק תמיד התכתב עם אמנות פיתוח הסיפור, אבל יותר ויותר משווקים הבינו שהתורה כולה, הסיפור עצמו, הוא הדבר החשוב ביותר. מה הן העקרונות לסיפור נכון. במאמר הבא מאת דויד אלהרר
<< < דף : 1 מתוך : 16 > >>