×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2019-03-11 10:46:20
האם אתם מעריכים נכון את ה First Party דאטה שברשותכם ?
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
ריבוי הערוצים והשימוש הגובר באלו הדיגיטליים היא מציאות ארגונית שכולם יודעים לדקלם, אך עדיין מאט מאד מנהלים משכילים לנצל את טביעות האצבע הדיגיטליות שהערוצים החדשים מייצרים כדי לשפר את חווית הלקוח וסומכים בעיקר על הניסיון שנצבר, האינטואיציה ותחושת הבטן שלהם. האם אתם יודעים להעריך ולהשתמש בנתונים אודות הלקוחות שלכם בארגון ?
post01
2019-02-25 00:00:00
תפקידיו השונים של השיווק בארגון הדיגיטלי.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
השיווק הדיגיטלי השתנה בצורה משמעותית. מפריסה של באנרים באתרי אינטרנט נדרש כיום השיווק לייצר ביקושים מדויקים לשירותים ולמוצרים השונים של החברה, לנהל את התנועה אל ובתוך אתרי הסחר הדיגיטלי, לדאוג לחווית לקוח רציפה במגעים השונים, לספר את הסיפור המותגי באופן אחיד בערוצים שונים וכמובן לייצר שיח פרסונלי עם אוכלוסיות רבות ומדויקות באמצעות אוטומציה ודאטה. באיזה שלב ארגון השיווק שלכם נמצא, הצצה לאבולוציה השיווקית לצד ההתפתחות הדיגיטלית של הארגון בפוסט הבא.
post01
2019-01-14 18:20:32
מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית 2018 – חלק א.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
זו השנה החמישית שבראיין סוליס מפרסם את דוח מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית, אחד הדוחות המקיפים שאני מכיר בתחום ויש הרבה כאלו. כמו בכל שנה החל מ 2014 אני מסקר את הדוח שלהערכתי מצליח לסמן בצורה מוצלחת את המגמות המרכזיות של הטרנספורמציה הדיגיטלית כחלק מהמהפכה שכולנו חויים בארגון ובבית.
post01
2019-01-09 04:56:39
אסטרטגיה שיווקית מבוססת סטוריטלינג – מה זה אומר?
Speaker_DavidElharar.jpg
מאת : דויד אלהרר,
Chief of Storytelling, DeStory-Be Inspiring
לא סתם המילה "סטוריטלינג" הייתה החמה ביותר בשנה החולפת. עולם השיווק תמיד התכתב עם אמנות פיתוח הסיפור, אבל יותר ויותר משווקים הבינו שהתורה כולה, הסיפור עצמו, הוא הדבר החשוב ביותר. מה הן העקרונות לסיפור נכון. במאמר הבא מאת דויד אלהרר
post01
2019-01-09 04:18:11
שיחה אחד על אחת עם נאס דיילי: ה-וולגר המוביל בעולם
Speaker_AnatOransky.jpg
מאת : ענת אורנסקי,
מנהלת שיווק ישראל, אוטבריין
אאוטבריין השיקה בשנה שחלפה את FOCUS מוצר הוידאו הייחודי שלה, המאפשר לספר לסיפור ב-60 שניות (ויותר) ובאמת לקבל קשב מצד הגולשים. לרגל ההשקה המוצלחת ארחה אאוטבריין את נאס דיילי בכנס הוידאו של החברה ועכשיו מציעה למותגים להתחרות על ליבו של נאס ולזכות בסרט וידאו 60 שניות על המותג שלהם. על התחרות: אאוטבריין מאפשרת למותג נבחר לקבל סרט מבית היוצר של נאס דיילי, הוולגר המוביל בעולם באומנות הוידאו סטוריטלינג. צוות ההפקה של נאס דיילי יפיק סרט עבור המותג הנבחר. הסרט יופק בחסות FOCUS, מוצר הוידאו של אאוטבריין. הצצה לעולמו של נאס דיילי בראיון הבא :
<< < דף : 1 מתוך : 16 > >>