×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2021-02-18 00:00:00
המגמות המובילות ל 2021 חלק ב – הטכנולוגיות החדשות ברדאר הארגוני
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
על ה 5G בטוח שמעתם, אבל האם שמעתם על Confidential Computing ? או על IPA האח הבוגר של ה RPA ?. הקורונה האיצה את הדיגיטל בהרבה מאד תחומים בחיינו, איקומרס, למידה ועבודה מרחוק ועוד. אבל עכשיו בעולם הארגוני חווים את האפטר-שוק של הגלים הראשונים של המגפה. השימוש הגובר בטכנולוגיות הדיגיטליות דרש מעבר מהיר לענן תוך שימוש גובר בנתונים ואנליטיקה לצד דרישה גוברת לאוטומציה. הנה חלק מהטכנולוגיות שבטח נשמע עליהם הרבה בשנה הקרובה.
post01
2021-02-01 00:00:00
CDP – מימוש חזון ה- 360 Customer View לשיפור השיווק והגדלת מכירות
Speaker_ShamirSegal.jpg
מאת : שמיר סגל,
מנהל מכירות , אורקל ישראל
אנו חיים כיום בעידן "כלכלת החוויה", עידן בו לקוחות נותנים לעיתים ערך רב יותר לחוויית הלקוח (Customer Experience - CX) מאשר למוצרים והשירותים עצמם. לקוחות מאמצים טכנולוגיות חדשות כדי להשיג את מה שהם רוצים, היכן, מתי ואיך שהם רוצים. מסע הלקוח שלהם, בין ערוצים שונים ונקודות מגע עם הארגון, כבר איננו צפוי וליניארי. עם לקוחות המניעים את התפתחות ה- CX במהירות מסחררת, כיצד ארגונים יכולים לעמוד בקצב, ובמקרה העדיף, לשגשג? התשובה טמונה בדטה על הלקוחות שלהם - אינספור נתונים ממקורות רבים ושונים (מכירות, שיווק, שירות, מסחר, נקודת מכירה, שירות שטח, פיננסים, קהילה חברתית וכו ') הנאספים בתדירות מגוונת. האתגר? כיצד לרתום את הדטה לתצוגה דינאמית אחת ועדכנית בכל זמן של הלקוח, כך שניתן יהיה לשווק בצורה פרסונלית, המדברת לכל לקוח בשפתו וקולעת לצרכיו, בקנה מידה ארגוני.
post01
2021-01-05 00:00:00
המגמות המובילות לשנת 2021 חלק א' - הזינוקים המטאורים של 2020
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
יחסינו עם השנה שעברה מורכבים. מצד אחד, 2020 הייתה שנה מאוד מאתגרת בריאותית וכלכלית, ומצד שני הזניקה את הצורך בדיגיטל, ומתוך כך את ההכרה של בעלי עסקים רבים בטרנספורמציה שהארגון שלהם צריך לעבור בכדי להדביק את התחרות העולמית (ועכשיו גם המקומית). הרוב גילו כפי שחווינו כולנו כצרכנים בימי פסטיבל המכירות של נובמבר, שכניסה לדיגיטל או טרנספורמציה דיגיטלית כפי שאנו אוהבים לכנות את התהליך, זו משימה לא פשוטה. על המגמות שהחלו ב 2020 ויובילו את הדור הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית במאמר הבא - חלק ראשון בסדרה.
post01
2020-12-11 00:00:00
תפקידם של מנהלי הדיגיטל והחדשנות ב- Cybersecurity
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
השבוע נזכרתי שוב באותו דיון עם פרוץ המשבר בשירביט, למדנו שבתקופה שהפעילות (הטרנספורמציה) הדיגיטלית צוברת תאוצה מסחררת לצד חדשנות פורצת דרך, לא נוכל יותר להתעלם מהכתובת על הקיר - האחריות על סיכוני הסייבר היא חלק מהותי מתפקידנו כמנהלי חדשנות ודיגיטל.
post01
2020-11-30 00:00:00
Born To Change - Chapter Three : Zappos
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
בסדרת הפוסטים Born To Change אנחנו יוצאים למסע בעקבות היזמים והחברות ששינו את התעשייה שלהם, וברוב המקרים גם את התעשייה בה הם פועלים. במקרה של חברת Zappos הם גם שינו את בסיס התפיסה של יצירת ערך ללקוח, וכך הפכו לשם נרדף ל Experience Economy.
<< < דף : 1 מתוך : 26 > >>