×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2020-02-11 00:00:00
למה הטרנספורמציה השיווקית כל כך חיונית ולמה דווקא עכשיו
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
לצד הבאזז הגדול סביב הטרנספורמציה הדיגיטלית נולדו מושגים חדשים רבים. המשותף לכולם הוא דיפוזיה (פעפוע) של עולם המושגים הדיגיטלי אל תוך עולם המושגים הישן. כך קיבלנו את ה Healthtech, TechForGood, BioTech, Agritech ודוגמאות רבות נוספות. לצידם כניסה מסיבית של טכנולוגיות לעולם הלקוח, החוויה והשיווק שזכו לפורטמנטו (Portmanteau צמד-מילים) המוכר Martech ו AdTech. למה מרטק עכשיו, במאמר הבא.
post01
2020-01-15 00:00:00
חדשנות בתפיסת הלקוח.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
בבסיסה, חדשנות אינה מורכבת כפי שניתן לחשוב. בכל פעם שאנו מזהים הזדמנות לשינוי וגם פועלים למימוש השינוי אנו מחדשים. ולמרות זאת ארגונים עדיין מתקשים לחדש כאשר מדובר בחווית הלקוח. האם ארגונים מסוגלים לחדש ? האם הם רוצים לחדש ? ואם כן מה הם המרכיבים החשובים, על כך ועוד במאמר הבא.
post01
2019-12-08 00:00:00
טכנולוגיה וצמיחה מכלילה.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
השבוע קיימנו מפגש מיוחד, שונה בנוף הפעילות של המועדון, בצדרך כלל המפגשים שלנו ממוקדים במוטיבים העסקיים של הזירה הכלכלית דיגיטלית. במפגש השבוע הוספנו ציר שלישי ומאד משמעותי, הציר החברתי. להלן סקירה קצרה של המושב בכנס.
post01
2019-11-07 20:03:56
כיצד מעבירים אומה שלמה טרנספורמציה דיגיטלית, ולמה?.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
כיצד יפן מתמודד עם האתגרים החברתיים, תרבותיים, תעסוקתיים ואַקְלִימִים.. הפתרון נמצא בדיגיטל, יותר נכון בטרנספורמציה כוללת של האומה היפנית. הכירו את Society 5.0 השלב הבא לאחר המהפכה התעשייתית הרביעית
post01
2019-11-05 16:08:09
Born To Change - Chapter Two : Dollar Shave Club
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
סיפור הסינדרלה של Michael Dubin ו Mark Levine שהחליטו בינואר 2011 שנמאס להם לשלם מחיר מופקע על סכיני גילוח, והימרו על שינוי רדיקלי במודל העסקי שהיה נפוץ בשוק הטיפוח לגברים. פרק שני : המהפכה של Dollar Shave Club
<< < דף : 1 מתוך : 17 > >>