×

Digital & Innovation Masters Israel

A CDO CLUB Affiliate

מובילים שינוי וחדשנות !! בעידן של כלכלה דיגיטלית.

מועדון Digital & Innovation Masters הישראלי, הוקם בשיתוף פעולה עם מועדון מנהלי הדיגיטל והדאטה העולמי CDO Club בו חברים ארגונים מ 12 מדינות שונות, עם למעלה מ 6000 סמנכל"ים בכירים בתפקידים שונים כגון סמנכל"י שיווק, מערכות מידע, דאטה, דיגיטל, חדשנות, חויית לקוח, ודירקטורים בכירים נוספים.

מטרת המועדון היא לסייע לחברים בו להפוך לסוכני השינוי ולהכין את הארגון שלהם להתמודדות עם האתגרים של המהפכה הדיגיטלית תוך הקניית הידע הנדרש והקצאת המשאבים לניהול תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית.

חברי המועדון נהנים מגישה בלעדית לפורום בין לאומי של מנהלים בכירים, עדכונים שוטפים, תחקירים ייחודיים, כתבות ומאמרים, הרצאות, ותוכניות לימוד בין לאומיות לפיתוח הקריירה וכמובילי חדשנות, דיגיטל וטנספרומציה ארגונית.

קרא עוד הצטרפות למועדון

מאמרים אחרונים

דיגיטציה, דיגיטליזציה, טרנספורמציה ומה שבניהם

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

יש שיאמרו שזה עיסוק בסמנטיקה חסרת משמעות. מה זה משנה איך קוראים לתהליך דיגיטציה או טרנספורמציה ? שהרי בסופו של דבר הארגון מבצע את התהליך הדיגיטלי שהוא רואה לנכון ומתאים לפעילות העסקית שלו. אך כמו בנושאים רבים אחרים חוסר ההבנה מוביל להחלטות שגויות, הגדרת מדדים לא נכונים וחוסר יכולת למצות את המקסימום מהתהליך.

חדשנות טכנולוגית מבוססת AI ב e-commerce

Speaker_KfirLevy.jpg
מאת : כפיר לוי,
מומחה לשיווק דיגיטלי וטכנולוגיות שיווק,

חנויות יכולות להתמחות במכירת מוצר בודד, ועם זאת, רוב החנויות מציגות עשרות מוצרים וקולקציות מתוך מטרה לפגוש את צרכיהם השונים של הלקוחות. זה אמנם מגדיל הזדמנויות, אך עם זאת גם מגדיל את המשאבים שיש לנהל. כדי לפרסם ביעילות, חנויות חייבות להיות זמינות במספר ערוצים בכדי למקד ולמשוך את הלקוחות. תוסיפו לכך את האתגר בניהול ומינוף הדאטה - עומדות לרשותנו כמויות גדולות של נתונים מנכסים שלנו והפלטפורמות בהן אנחנו מפרסמים אך חסר לנו את הזמן, האנרגיה או היכולת הקוגניטיבית לעבד את כל הנתונים האלה ביעילות. טכנולוגיה מבוססת AI לאופטימיזציה של תקציב הפרסום בeCommerce, עוזרת לנו להחליף את הניחושים בקבלת החלטות מושכלת מהירה ומדויקת אשר מאפשרת עבודה בסקייל והגדלת הROAS בצורה משמעותית וחיסכון משמעותי בזמן עבודה ובעלויות ניהול המדיה.

CDP – "הילד החדש בשכונה" שישנה את עולם המרקטינג

Speaker_ShamirSegal.jpg
מאת : שמיר סגל,
מנהל מכירות , אורקל ישראל

אחד מהנושאים החמים ביותר ביותר בשנה האחרונה בעולמות ה- Data Analytics ו- Marketing Analytics הנו Customer Data Platform) CDP) וההרחבה שלו ל- Customer Intelligent Platform) CIP) ליצירת ראיית לקוח אחידה בזמן אמת שתאפשר תקשורת מושכלת ויעילה מול כל לקוח באופן פרסונלי. ארגונים שישכילו להשתמש בפתרונות CIP יצליחו לשתות מה- "גביע הקדוש" אותו מחפשים ה- Marketers שנים רבות ויהנו מיכולת שליטה בחווית הלקוח בזמן אמת, על בסיס ראיית לקוח מלאה, אחידה ועדכנית ותובנות ותחזיות חכמות. כל אלו יתורגמו לחווית לקוח טובה יותר ומבדלת ושביעות רצון לקוחות גוברת שיובילו להגדלת המכירות.

משיתוף בין חברים ועד למארק צוקרברג: כך המותגים מגלים את הגביע הקדוש של עולם הפרסום

a8f3758739604f1083409e816756c8b4b45c4c65914f420ab0cd3c6f1ec64c2b.jpg
מאת : רונן הורן,
מייסד ומנכ"ל , Joytech

עולם המדיה מבצע התאמות מהירות למציאות החדשה ובגלל המגיפה צפויה נסיגה משמעותית בהוצאות הפרסום. משרדי הפרסום בישראל נערכים למציאות החדשה ולומדים כיצד להציע פתרונות מתקדמים למפרסמים. זה זמן קריטי להזכיר לצרכנים מדוע הם צריכים לבחור את המותג שלך והזדמנות לזהות מגמות צרכניות חדשות, שכן לקוחות רוצים לראות מותגים שמשיקים מבצעים, הצעות ערך והטבות נאמנות. מותגים מבינים בימים אלה יותר מתמיד, שהטכנולוגיה והדיגיטל מעצבים את עתיד עולם הפרסום, לכן הם חייבים לשים דגש רב יותר על טכנולוגיה ועל אנשים, בכל רמות הארגון, כדי לשפר את היעילות ואת שביעות רצון הלקוחות.

סקירת שינויים שיווקיים ודיגיטליים בשלושת העשורים האחרונים

nl_shaniSabah.jpg
מאת : שני סבח,
מומחית בשיווק וחווית לקוח,

השינויים השיווקיים והדיגיטליים צברו תאוצה רבה בשלושת העשורים האחרונים. לעתים, קצב השינוי הוא כה מהיר עד לכדי מצב שאנו שוכחים את התקופה שהייתה עד לאותה נקודה וממהרים לאמץ את השינוי הדיגיטלי הבא כחלק משגרת היומיום. מעניין לבחון כל אחד משלושת העשורים הללו גם ביחס להשפעתם על ארגונים ולבדוק האם כל אחד מאתנו יכול לראות קשר בין העשור החדש לזה שקדם לו.

יתרונות הסיגמנטציה בעידן הדיגיטלי

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

למרות הבלבול, סיגמנטציה שונה מפרסונליזציה. אומנם יש מרכיב פרסונלי בפניה לסיגמנט (קוצה) אבל אין הכוונה ליכולת לפנות לנמען (לקוח/צרכן) בשמו הפרטי או אפילו להציג לו מוצר ספציפי שהוא חיפש. סיגמנטציה מנסה להבין את המכנה המשותף של הסיגמנט בכדי לתת לה מענה טוב יותר. בעולם האמיתי לכל צרכן, רוכש או לקוח יש העדפות, משאבים, מאפיינים והתנהגויות שונות. אך מכיוון שמאד קשה לתת מענה לכל יישות נפרדת (למרות שטכנולוגיות רבות מתהדרות ביכולת הזו) עבודה מול סיגמנטים היא האפשרות הטובה ביותר להתקרב לדרישות של הפרט הבודד.

13 נובמבר
2018
CDO Club Event

Transforming 2018

  • יום שלישי, 13 נובמבר, 2018
    08:00:00 - 17:00:00

  • המאה ועשרים 6 | פארק האגם
    ראשון לציון

התקיים

קורסים וסדנאות

תמונות ממפגשי המועדון

CDO SUMMIT

חברי המועדון נהנים מהנחות וקדימות ברישום לועידות (CDO Summit) בארץ ובעולם. אחת לתקופה אנו מתארגנים להוצאת משלחות של חברי המועדון הישראלי לועידות השונות בעולם.

פעילות המועדון בשיתוף

Partner_kamedia
Partner_CDOCLUB
partner_Yes
Partner_Microstrategy
partner_SAP
partner_Applause
Partner_EpochTimes
אייקון workspace
אייקון שירלי קנטור
אייקון Pulseem
Partner_equiteq
אייקון Mictosoft
Partner_hever
Partner_avaya
Partner_BlogRelease
אייקון TheMarker
אייקון Toonimo
אייקון Rumble
Partner_Clicktale
Partner_Oracle2
partner_hever_Translations