×

Digital & Innovation Masters Israel

A CDO CLUB Affiliate

מובילים שינוי וחדשנות !! בעידן של כלכלה דיגיטלית.

מועדון Digital & Innovation Masters הישראלי, הוקם בשיתוף פעולה עם מועדון מנהלי הדיגיטל והדאטה העולמי CDO Club בו חברים ארגונים מ 12 מדינות שונות, עם למעלה מ 6000 סמנכל"ים בכירים בתפקידים שונים כגון סמנכל"י שיווק, מערכות מידע, דאטה, דיגיטל, חדשנות, חויית לקוח, ודירקטורים בכירים נוספים.

מטרת המועדון היא לסייע לחברים בו להפוך לסוכני השינוי ולהכין את הארגון שלהם להתמודדות עם האתגרים של המהפכה הדיגיטלית תוך הקניית הידע הנדרש והקצאת המשאבים לניהול תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית.

חברי המועדון נהנים מגישה בלעדית לפורום בין לאומי של מנהלים בכירים, עדכונים שוטפים, תחקירים ייחודיים, כתבות ומאמרים, הרצאות, ותוכניות לימוד בין לאומיות לפיתוח הקריירה וכמובילי חדשנות, דיגיטל וטנספרומציה ארגונית.

קרא עוד הצטרפות למועדון

הפעילות הבאה

וובינר - מעבר למדף הדיגיטלי

יום רביעי, 10 מרץ, 2021
10:30:00 - 12:00:00

מאמרים אחרונים

המגמות המובילות ל 2021 חלק ב – הטכנולוגיות החדשות ברדאר הארגוני

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

על ה 5G בטוח שמעתם, אבל האם שמעתם על Confidential Computing ? או על IPA האח הבוגר של ה RPA ?. הקורונה האיצה את הדיגיטל בהרבה מאד תחומים בחיינו, איקומרס, למידה ועבודה מרחוק ועוד. אבל עכשיו בעולם הארגוני חווים את האפטר-שוק של הגלים הראשונים של המגפה. השימוש הגובר בטכנולוגיות הדיגיטליות דרש מעבר מהיר לענן תוך שימוש גובר בנתונים ואנליטיקה לצד דרישה גוברת לאוטומציה. הנה חלק מהטכנולוגיות שבטח נשמע עליהם הרבה בשנה הקרובה.

CDP – מימוש חזון ה- 360 Customer View לשיפור השיווק והגדלת מכירות

Speaker_ShamirSegal.jpg
מאת : שמיר סגל,
מנהל מכירות , אורקל ישראל

אנו חיים כיום בעידן "כלכלת החוויה", עידן בו לקוחות נותנים לעיתים ערך רב יותר לחוויית הלקוח (Customer Experience - CX) מאשר למוצרים והשירותים עצמם. לקוחות מאמצים טכנולוגיות חדשות כדי להשיג את מה שהם רוצים, היכן, מתי ואיך שהם רוצים. מסע הלקוח שלהם, בין ערוצים שונים ונקודות מגע עם הארגון, כבר איננו צפוי וליניארי. עם לקוחות המניעים את התפתחות ה- CX במהירות מסחררת, כיצד ארגונים יכולים לעמוד בקצב, ובמקרה העדיף, לשגשג? התשובה טמונה בדטה על הלקוחות שלהם - אינספור נתונים ממקורות רבים ושונים (מכירות, שיווק, שירות, מסחר, נקודת מכירה, שירות שטח, פיננסים, קהילה חברתית וכו ') הנאספים בתדירות מגוונת. האתגר? כיצד לרתום את הדטה לתצוגה דינאמית אחת ועדכנית בכל זמן של הלקוח, כך שניתן יהיה לשווק בצורה פרסונלית, המדברת לכל לקוח בשפתו וקולעת לצרכיו, בקנה מידה ארגוני.

המגמות המובילות לשנת 2021 חלק א' - הזינוקים המטאורים של 2020

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

יחסינו עם השנה שעברה מורכבים. מצד אחד, 2020 הייתה שנה מאוד מאתגרת בריאותית וכלכלית, ומצד שני הזניקה את הצורך בדיגיטל, ומתוך כך את ההכרה של בעלי עסקים רבים בטרנספורמציה שהארגון שלהם צריך לעבור בכדי להדביק את התחרות העולמית (ועכשיו גם המקומית). הרוב גילו כפי שחווינו כולנו כצרכנים בימי פסטיבל המכירות של נובמבר, שכניסה לדיגיטל או טרנספורמציה דיגיטלית כפי שאנו אוהבים לכנות את התהליך, זו משימה לא פשוטה. על המגמות שהחלו ב 2020 ויובילו את הדור הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית במאמר הבא - חלק ראשון בסדרה.

תפקידם של מנהלי הדיגיטל והחדשנות ב- Cybersecurity

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

השבוע נזכרתי שוב באותו דיון עם פרוץ המשבר בשירביט, למדנו שבתקופה שהפעילות (הטרנספורמציה) הדיגיטלית צוברת תאוצה מסחררת לצד חדשנות פורצת דרך, לא נוכל יותר להתעלם מהכתובת על הקיר - האחריות על סיכוני הסייבר היא חלק מהותי מתפקידנו כמנהלי חדשנות ודיגיטל.

Born To Change - Chapter Three : Zappos

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

בסדרת הפוסטים Born To Change אנחנו יוצאים למסע בעקבות היזמים והחברות ששינו את התעשייה שלהם, וברוב המקרים גם את התעשייה בה הם פועלים. במקרה של חברת Zappos הם גם שינו את בסיס התפיסה של יצירת ערך ללקוח, וכך הפכו לשם נרדף ל Experience Economy.

לקראת בלאק פריידיי : הדיגיטל הפך למוצר צריכה

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

לקראת ה-בלאק פריידי כתבה בשיתוף Mark Granot אשר תסייע לכם למקד את תשומת הלב במה שחשוב באמת - הלקוחות והצרכנים. זה נראה כל כך ברור, ובכל זאת ארגונים רבים מתקשים לתת מענה לצמיחה המהירה בערוצים הדיגיטליים. עכשיו כשהרבה יותר קל (יחסית) להקים ערוץ מכירה חדש המיקוד חייב לעבור לחוויית הרכישה בקצה אחד, וה- Fulfillment בצד השני. גם אם המוצר שלכם מצוין הלקוח יזכור בעיקר את החוויה הכוללת, בוודאי שבמקרה והיא לא עמדה בציפייה או בהבטחה.

קורסים וסדנאות

תמונות ממפגשי המועדון

CDO SUMMIT

חברי המועדון נהנים מהנחות וקדימות ברישום לועידות (CDO Summit) בארץ ובעולם. אחת לתקופה אנו מתארגנים להוצאת משלחות של חברי המועדון הישראלי לועידות השונות בעולם.

פעילות המועדון בשיתוף

Partner_kamedia
Partner_CDOCLUB
partner_Yes
Partner_Microstrategy
partner_SAP
partner_Applause
Partner_EpochTimes
אייקון workspace
אייקון שירלי קנטור
אייקון Pulseem
Partner_equiteq
אייקון Mictosoft
Partner_hever
Partner_avaya
Partner_BlogRelease
אייקון TheMarker
אייקון Toonimo
אייקון Rumble
Partner_Clicktale
Partner_Oracle2
partner_hever_Translations