CDO CLUB ישראל

מובילים שינוי !! במסע אל הארגון הדיגיטלי.

מועדון מנהלי הדיגיטל הישראלי, הוקם בשיתוף פעולה עם מועדון מנהלי הדיגיטל העולמי CDO Club בו חברים ארגונים מ 12 מדינות שונות, עם למעלה מ 1500 סמנכל"ים בכירים בתפקידים שונים כגון סמנכל"י שיווק, מערכות מידע, דאטה, דיגיטל, חדשנות, חויית לקוח, דירקטורים בכירים ועוד.

מטרת המועדון היא לסייע לחברים בו להפוך לסוכני השינוי ולהכין את הארגון שלהם להתמודדות עם האתגרים של המהפכה הדיגיטלית תוך הקניית הידע הנדרש והקצאת המשאבים לניהול תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית.

חברי המועדון נהנים מגישה בלעדית לפורום בין לאומי של מנהלים בכירים, עדכונים חדשותיים בלעדיים, תחקירים ייחודיים, כתבות ומאמרים, הרצאות, ותוכניות לימוד בין לאומיות לפיתוח הקריירה כסמנכ"לי דיגיטל ומובילי שינוי.

בליבת הפעילות של המועדון אירועי נטוורקינג, וכנסים בין לאומיים עם מיטב המרצים וסמנכ"לים בכירים מהארגונים מובילים בעולם. המועדון משמש כפלטפורמה בה מנהלים בכירים יכולים לחלוק ולשתף את ההצלחות והאתגרים העומדים לפתחם כחלק מהתמודדות עם השינויים של העידן החדש.

קרא עוד הצטרפות למועדון

פוסטים אחרונים

מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.
2017-01-19 00:00:00
מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.

אתגרי השנה החלופת היו משמעותיים, עם חלקם הגדול נתמודד גם בשנה הנכנסת, אך בהחלט ניתן לראות את התבגרות השוק ושינוי התפיסה של הארגון הדגיטילי. שנת 2016 נותרה שנת הקמה וסרטוט מפת דרכים, ארגונים רבים הקימו צוותי חשיבה, מחלקות ומינו מובילים לתהליך. בשנה הנכנסת אנו אמורים לראות מהלכים רבים מתגבשים לכדי עשייה טרנספורמטיבית אמיתית. על מצב הטרנספורמציה הידיגטלית בשנה החולפת בפוסט הבא.

מתחברים ללקוח באמצעות Experience Flow
2016-12-21 10:55:58
מתחברים ללקוח באמצעות Experience Flow

פוסט טרום סיכום שנה, ובכל זאת סוג של פוסט חיבור וסיכום לתכנים שפרסמתי בשנה האחרונה סביב נושא חוויית הלקוח, אחד מעמודי התווך המרכזיים בטרנספורמציה העסקית. את החיבור נעשה באמצעות מודל שמנצל את כל הכלים והמיומנויות שעסקנו בהם במהלך השנה במטרה לייצר חווית לקוח אחידה והוליסטית. על מודל ה Experience Flow ועל השלבים ביצירתו בפוסט הבא.

ממשל תאגידי דיגיטלי
2016-11-13 14:16:24
ממשל תאגידי דיגיטלי

כל מי שהחל בתכנון הטרנספורמציה העסקית בארגון בו הוא עובד מבין שזהו תהליך מקיף ושינוי ארגוני עמוק. כמו כל שינוי שנעשה מאז ומעולם לא ניתן לבצע אותו ללא ניהול ובקרה נאותים. משילות דיגיטלית היא אחד הכלים העקריים לניהול תהליך הטרנספורמציה, אלא שבניגוד לתהליכי משילות אחרים הוא לא כלי בקרה אלא כלי שנועד לאפשר את התהליך. איך עושים שזאת נכון ואילו מנגנונים יכולים לסייע, על כך ועוד בפוסט הבא.

מפגשי המועדון

CDO SUMMIT

חברי המועדון נהנים מהנחות וקדימות ברישום לועידות (CDO Summit) בארץ ובעולם. אחת לתקופה אנו מתארגנים להוצאת משלחות של חברי המועדון הישראלי לועידות השונות בעולם.

פעילות המועדון בשיתוף

partner_kamedia
partner_Mictosoft
partner_avaya
partner_mobisec
partner_workspace
partner_equiteq
partner_hever
partner_Pulseem
partner_TheMarker
Partner_ShirliKantor
partner_hever
partner_Pulseem

תמונות ממפגשי המועדון