×
Course Pic

קורס Digital Masters וניהול הטרנספורמציה הארגונית.

פתיחת הקורס : יום שני, 3 לפברואר 2020

מספר מפגשים : 15

סה"כ שעות : 5280

עלות למשתתף : ש"ח

מיקום : מרכז שביט , בצלאל 8 , רמת גן

5 : Digital IQ Score

הירשמו עכשיו

תאור

אנו נמצאים בשלב השלישי של המהפכה הדיגיטלית. בשלב הראשון המיקוד היה במפגש בין הטכנולוגיות הדיגיטליות לצרכנים והארגונים העסקיים.
מפגש שייצר את התשתית והמיקוד לשלב השני של המהפכה הדיגיטלית, הפיכת הטכנולוגיה למודלים עסקיים חדשים ויצירת מקורות הכנסה חדשים לארגון.
כעת אנו נצבים בעיצומו של השלב השלישי של המהפכה הדיגיטלית, שלב ההטמעה והיישום של הטכנולוגיות הדיגיטליות והמודלים העסקיים החדשים בליבת הפעילות
של הארגונים העסקיים. המרכיב החשוב ביותר בשלב זה הוא פיתוח האוריינות הדיגיטלית של העובדים והמנהלים בכל רחבי הארגון כחלק מהמהפכה, שבסופו של תהליך תהפוך את הארגון לדיגיטלי כחלק מאותה טרנספורמציה עסקית שנדרשת בכדי להתמודד עם הכלכלה הדיגיטלית של העידן החדש.

 

קהל יעד

התוכנית מתאימה למנהלים בכירים ודרג ניהול ביניים מכל מחלקות הארגון.
המשתתפים מחוץ למחלקות הליבה הדיגיטליות (דיגיטל/שיווק/מערכות מידע) יפיקו את הערך הגבוהה ביותר מהתוכנית אך גם להם תהיינה הרבה מאד הזדמנויות ללמוד נושאים ועולמות תוכן חדשים.

נושאי לימוד מרכזיים

  • תכירו את המוטיבים המרכזיים בחויית הלקוח כחלק מ costumer centricity.
  • תכירו יישומים מתקדמים לדאטה, בלוקצ'יין ובינה מלאכותית.
  • תלמוד להבין את התנהגות הלקוחות בדיגיטל בעזרת הטכנולוגיה.
  • תכירו מגמות וערוציים מרכזיים בדיגיטל.
  • תכירו פרקטיקות בעבודה רזה ואג'ילית.
  • תלמדו להשתמש ב Design Thinking כדי ליצר חדשנות.
  • תלמדו לבצע מיפוי נכון של פרסונות ומסעות לקוח.
  • תלמדו לנתח ולהבין נכון את הדאטה שאתם מייצרים ולעבור ממודל תפיסתי למבנה נתונים.
  • תלמדו לנהל ספקים לפיתוח ממשק וחוויית משתמש.
  • תלמדו לבנות סיפור באמצעות מתודולוגית storytelling. 
  • תלמדו מה הם הכלים המרכזיים בעולם הסחר הדיגיטלי ונלמד את השלבים בהקמת פעילות סחר דיגיטלי.
  • תלמדו מודליים עסקיים בעידן הדיגיטלי.
  • לבסוף תלמדו איך לנהל ולהוביל את השינוי הדיגיטלי בארגון שלכם.

המרצים

אשר עידן
ד"ר אשר עידן

מרצה וחוקר התנהגות ברשתות, @ אוניברסיטת תל אביב

אשר עידן

מרצה וחוקר התנהגות ברשתות, @ אוניברסיטת תל אביב

מרצה וחוקר בתחומי ההתנהגות ברשתות, באוניברסיטאות בר אילן ות"א, חוקר רשתות באוניברסיטה הפתוחה, מחבר הספר "הכוח החמישי - כוח הרשת" בהוצאת ידיעות אחרונות. יועץ ומרצה להנהלות ומרכזי מו"פ: מיקרוסופט, אינטל, אמדוקס, המטכ"ל, שר החינוך, 8200 ועוד.

בועז קנטור

מנהל חדשנות @


בריאן סוליס

אנליסט @ Altimeter


דויד מתיסון

מנכ"ל @ CDOCLUB


יוראי גבריאל

בעלים ומנכ"ל @ FitINN

מייסד FitINN המתמחה באיתור אתגרי חדשנות, התאמת שגרות חדשנות לסביבת הפעילות וגיבוש אסטרטגיות אנטרפרייז דיזיין , יזם וסמנכ"ל מוצר בחברה טכנולוגית, ומרצה לניהול עיצוב וחדשנות בתוכנית לתואר שני בעיצוב משולב במכון הטכנולוגי בחולון.

לירז מרגלית
ד"ר לירז מרגלית

חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי @ המרכז הבינתחומי הרצליה

לירז מרגלית

חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי @ המרכז הבינתחומי הרצליה

פסיכולוגית של האינטרנט, מתמחה בקוגניציה, נוירופסיכולוגיה וקבלת החלטות. נבחרה לאחד האנשים המשפיעים ביותר בשנת 2016 על האופן שבו אנחו מבינים היום התנהגויות במרחב המקוון (OBE – Online Behavior Excellence Award) מרצה בבינתחומי ובכנסים ברחבי העולם.

מיכל לוצקי

סמנכ"ל דיגיטל @ רשת 13


מילה פינקלשטיין
מילה פינקלשטיין

מנהל אסטרטגיית תוכן @ Mila a Leading Story

מילה פינקלשטיין

מנהל אסטרטגיית תוכן @ Mila a Leading Story

מילה היא יזמת, סטוריטלרית ומומחית לבניית מתודולוגיות בתחום העברת מסרים ותקשורת אפקטיבית. היא מרצה באוניברסיטת ת"א (MBA) ומעבירה סדנאות בעולם העסקי ובעולם היזמות. היא מלווה מנהלים בחברות ישראליות וגלובליות בתהליכי בניית סיפור, תקשורת פנים ארגונית, כתיבת מסרים, נאומים ומצגות. מילה מגיעה מתחום הדיבייט התחרותי והיא מחזיקה בתואר אלופת ישראל הפתוחה ודוברת 17 בעולם. מילה שותפה מייסדת ומנחת פורם המנכ"ליסטיות (פורום מנכ"ליות מבית סופרסונה). בעברה היא הובילה תפקידי הכשרות מנהלים, ניהול מכירות, שיווק ופיתוח עסקי בעולמות ההייטק והפיננסים.

ניר רון

מנכ"ל @ FoodOcean

לשעבר מנהל בכיר, קבוצת הייעוץ, EY ישראל.

עמית קמה

בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ


ענבל ארגוב

Head of Value Creation @ Homrun


עפרית קול
עפרית קול

חוקרת התנהגות צרכנים @ המרכז הבינתחומי הרצליה

עפרית קול

חוקרת התנהגות צרכנים @ המרכז הבינתחומי הרצליה


רונן ארנרייך
רונן ארנרייך

מנהל פתרונות חווית לקוח @ אורקל ישראל

רונן ארנרייך

מנהל פתרונות חווית לקוח @ אורקל ישראל


שירלי קנטור

Expert @ אסטרטגיה עסקית-חברתית


פירוט הנושאים הנלמדים :

  • שעור 1 03/02/20
    פתיחת התכנית ויסודות המהפכה הדיגיטלית
    • 360
    • שעור כיתה

    במפגש זה נסקור את היסודות למהפכה התעשייתית הרביעית ומה הם הגורמים לשינוי. נבחן את היסודות בגינם משתנים חיינו וכיצד הדיגיטליזציה של הסביבה העסקית והפרטית בבית משפיעה על חיינו האישיים.  נבחן את מודל ששת השלבים לארגון הדיגיטלי ויחד נבין את המגמות המרכזיות שמובילות את השינוי.

  • שעור 2 10/02/20
    חווית הלקוח במרכז המהפכה - Customer Centricity
    • 360
    • שעור כיתה

    במפגש זה נדון ב ,Customer Experience Economy. נלמד איך ליצור את ה- Sense of urgency לתוכנית חווית לקוח בארגון, נעסוק בקשר בין CX לאסטרטגיה העסקית ואיך יוצרים "חתימה רגשית" של חווית לקוח, תיעדוף היוזמות ובניית תכנית עבודה לשינוי. לבסוף נדון בנושא VOC - Voice Of Customer, ונלמד מה היא empathy map, ואיך יוצרים חוויות שונות ללקוחות שונים.

  • שעור 3 17/02/20
    חשיבה עיצובית - Design Thinking עקרונות החדשנות
    • 360
    • שעור כיתה

    אנו חיים בעולם של שינויים תכופים וכמויות מידע אדירות, בעולם בו ללקוח יכולת גבוהה להיות מעורב הרבה יותר במה שקורה לו. אנו נדרשים לפתח חשיבה אחרת, יצירתית ואג'לית. בשיעור זה נלמד מה היא תפיסת ה Design Thinking, נייצר רעיונות ונבחן אותם לאורך הפרויקטים במסגרת התוכנית.

  • שעור 4 24/02/20
    פרסונות + מיפוי מסע הלקוח
    • 360
    • שעור כיתה

    בכדי להוציא לפועל את תפיסת חווית הלקוח נלמד בשיעור זה מה הם מסעות הלקוח השונים ומה מטרתם. נלמד כיצד לבצע מיפוי וניתוח של חווית הלקוח הקיימת ועיצוב החוויה החדשה תוך שימוש בכלים השונים. מטרת המיפוי לזהות הזדמנויות לשיפור חוויית הלקוח תוך שילוב הערוצים הפיזיים הקיימים ושיפור החוויה הכוללת.

  • שעור 5 09/03/20
    משמעויות הדאטה בעידן הדיגיטלי
    • 360
    • שעור כיתה

    משמעויות הדאטה בעידן הדיגיטלי
    בשיעור זה נלמד את יסודות הדאטה ובסיס הנתונים, נלמד לזהות את ערוצי הדאטה בתוך הפעילות הדיגיטלית בארגון, ונכיר מספר כלים מתקדמים לניתוח נתונים.

    פרטיות או נוחות / אתיקה בעולמות דיגיטליים –(הרצאת אורח)
    נסביר בקצרה מהו המידע שנאסף עלינו ברחבי הרשת, ונדון בנושאי אתיקה בעולמות של דיגיטל ודאטה.

  • שעור 6 16/03/20
    יישומים מתקדמים של דאטה - בלוקצ'יין , בינה מלאכותית, ו Voice. בלוקצ'יין וכלכלת הרשת.
    • 360
    • שעור כיתה

    במפגש זה נסקור את התפתחות הבלוקצ'יין, הרשת החברתית של הכסף ודברי הערך. נלמד שימושים שונים ואת עקרונות היסוד של מטבע הביטקויין ושל הרשת החברתית. משם נתקדם לסקירת הקשרים בין כלכלת הרשתות לסוג הכסף החדש שבמרכזה: מטבעות קריפטו כגון הביטקויין.

    בינה מלאכותית ומכונות לומדות

    יישומים רבים שעד לא מזמן נראו כמו מדע בדיוני הפכו לפרקטיים ועושים דרכם למרכז הפעילות הארגונית. בשיעור זה נכיר את מושגי היסוד בעולם המכונות הלומדות ונדון באפשרויות השונות למימוש טכנולוגיות אלו בפעילות בארגון.

  • שעור 7 23/03/20
    עקרונות ודגשים בניהול ופיתוח ממשק וחוויית משתמש
    • 360
    • שעור כיתה

    חוויית משתמש היא אחד השיקולים המרכזיים בתהליך הרכישה והאינטראקציה בנכס הדיגיטלי. בשיעור זה נלמד מהם העקרונות המרכזיים המנחים את מאפייני ממשקי המשתמש בכלים דיגיטליים, כיצד בונים חוויה נכונה, משפך גיוס/המרה נכון וכיצד חוויית המשתמש תורמת לחוויית הלקוח.

  • שעור 8 30/03/20
    פסיכולוגיה והבנה של התנהגות לקוחות בדיגיטל
    • 360
    • שעור כיתה

    השיעור יעסוק בחיבור בין תיאוריות ומודלים מתחום הפסיכולוגיה להתנהגויות גולשים בעולם הדיגיטלי, ויחשוף  את ההשפעה של הטכנולוגיה על המשתמשים. במהלך השיעור נרחיב על  ההשפעה של הטכנולוגיה הדיגיטלית על היבטים שונים של הפעילות הדיגיטלית, שימוש ורכישה און-ליין, התמכרויות דיגיטליות ועוד, ונלמד כיצד ניתן להנדס התנהגויות של לקוחות ועוד.

  • שעור 9 06/04/20
    תוכן ו- Story Telling בעידן דיגיטלי
    • 360
    • שעור כיתה

    בשיעור זה נלמד כיצד לייצר אסטרטגיית תוכן תומכת לפעילות העסקית והמוצרית שלנו, נלמד כיצד לזהות את הגיבור בסיפור שלנו, כיצד עושים שימוש במודל הStory Map וכיצד נייצר סיפור מתמשך מתוך היכרות עם הלקוחות (פנימיים וחיצוניים) שלנו, הצרכים והיעדים שלהם.

  • שעור 10 20/04/20
    שיווק דיגיטלי למתקדמים - עבודה נכונה בערוצים ושיווק פרסונאלי
    • 360
    • שעור כיתה

    שימוש בדאטה ואוטומציה בתהליכים שיווקיים דורשים סוג אחר של יכולות והתמקצעות.
    במפגש זה נסקור את הכלים והשיטות המתקדמות והחדשות לשיווק דיגיטלי ושיח עם צרכנים כחלק מהפעילות הדיגיטלית הכוללת של הארגון.

  • שעור 11 27/04/20
    קומרס ומכירת שירותים בדיגיטל
    • 360
    • שעור כיתה

    בשיעור זה נכיר את הכלים המרכזיים בעולם הסחר הדיגיטלי. נבחן שיקולים להקמת אתר אל מול בחירה ב-Marketplace. נלמד מהם השלבים בהקמת פעילות סחר און-ליין.
    נבחן סוגי חנויות מקוונות וכיצד פעילות זו באה לידי ביטוי כחלק מהפעילות העסקית בארגון.

  • שעור 12 04/05/20
    מודלים עסקיים בעידן הדיגיטלי - הכל מתחבר
    • 360
    • שעור כיתה

    במסגרת השיעור נלמד כיצד לעשות שימוש נכון ב  Business Canvas, המודל הנפוץ ביותר לבחינה וניתוח של פעילות עסקית. נלמד כיצד ליישם עליו מודלים עסקיים חדשים ודיגיטליים תוך ניתוח הפעילות של ארגונים דיגיטליים גדולים.

  • שעור 13 11/05/20
    פרקטיקות בעבודת רזה ואג'ילית
    • 360
    • שעור כיתה

    גישת הניהול הרזהlean management   עוסקת בקבלת החלטות ניהוליות בתנאי אי-ודאות. הגישה משלבת את רעיונות הפיתוח הגמישagile  והתנהלות עסקית מונחית לקוח. במסגרת השיעור נכיר את התפיסה האג'ילית + סדנת ערכים והתנהגויות, נלמד פרקטיקות אג'יליות מרכזיות כגון - Scrum,Kanban ונבין מהם מודלים אג'יליים חדשניים - Teal Organizations.

  • שעור 14 18/05/20
    תפקידו של ה CDO ניהול השינוי הדיגיטלי
    • 360
    • שעור כיתה

    טרנספורמציה דיגיטלית הוא השינוי האולטימטיבי שהארגון עובר. בשיעור זה נלמד מהוא תפקידו של סוכן הטאנספורמציה הדיגיטלית ומנהל השינוי כמו כן נדון במשמעות הובלת השינוי בעידן הדיגיטלי.
    במסגרת השיעור נסקור מודלים מרכזיים לניהול שינוי וכיצד מתמודדים עם התנגדויות של מנהלים ועובדים.

  • שעור 15 25/05/20
    שעור סיכום הקורס וחלוקת תעודות
    • 240
    • שעור כיתה

    בשעור זה נסכם את הקורס, נציגי הפרוייקטים יציגו את מצגות הפרוייקטים והיוזמות עליהם הם עבדו במהלך הקורס,
    לשאר המשתתפים, ועדת ההיגוי ונציגי ההנהלה. בסיום המפגש נחלק תעודות סיום למשתתפים.

רישום

מאמרים קשורים

כיצד מעבירים אומה שלמה טרנספורמציה דיגיטלית, ולמה?.
2019-11-07 20:09:35
כיצד מעבירים אומה שלמה טרנספורמציה דיגיטלית, ולמה?.
Born To Change - Chapter Two : Dollar Shave Club
2019-11-05 16:15:16
Born To Change - Chapter Two : Dollar Shave Club
עידן חדש של מאסטרים דיגיטליים
2019-10-28 17:50:50
עידן חדש של מאסטרים דיגיטליים
Born To Change - Chapter one : Warby Parker Part one
2019-03-23 23:27:17
Born To Change - Chapter one : Warby Parker Part one
האם אתם מעריכים נכון את ה First Party דאטה שברשותכם ?
2019-03-11 10:46:20
האם אתם מעריכים נכון את ה First Party דאטה שברשותכם ?
תפקידיו השונים של השיווק בארגון הדיגיטלי.
2019-02-25 00:00:00
תפקידיו השונים של השיווק בארגון הדיגיטלי.

ניהול קריירה והשמה

Partner_EY

חבר הון אנושי, חברה ההשמה המובילה בישראל, מלווה את בוגרי ה CDO CLUB קולג' באיתור מקום עבודה וליווי לאחר סיום הקורס. יועצי ההשמה של חבר מראיינים את בוגרי הקורס ומבצעים התאמה בין דרישותיו וכישוריו לדרישות המועברות על ידי חברות המחפשות מועמדים רלוונטיים. כחברת השמה מובילה, לחבר הון אנושי מאגר משרות כלל ארצי בהיקף רחב וגישה ישירה למחלקות כוח אדם ומשאבי אנוש בארגונים המובילים בארץ. שירותי ליווי הקריירה כוללים את הנושאים הבאים :

  • ליווי אישי בתהליך חיפוש עבודה והפניה למעסיקים המובילים בתעשיית הדיגיטל והטכנולוגיה.
  • מפגש עם יועצת קריירה של חברת חבר הון אנושי (אחד על אחד).
  • נטוורקינג והיכרות אישית עם מובילי תעשיית הדיגיטל בארץ ובעולם.
  • סיוע על ידי נתיג חבר בשדרוג קורות החיים.
  • ליווי מקצועי במהלך ולאחר סיום הקורס.