×
Course Pic

אסטרטגית תוכן בעידן הדיגיטלי - Matrix of content

פתיחת הקורס : יום שלישי, 26 לנובמבר 2019

מספר מפגשים : 6

סה"כ שעות : 1440

עלות למשתתף : 1200 ש"ח

מיקום : Myקמפוס , רחוב הלח"י 31 (מול קניון איילון) , בני ברק

5 : Digital IQ Score

הירשמו עכשיו

תאור

האם העסק שלך מעורר השראה? האם יש לו סיפור טוב לספר? והאם הוא מסופר נכון, באופן שרותם את הלקוחות, העובדים ושאר בעלי העניין.

 לאחר שבשנים האחרונות כל עולם השיווק צורח "פרסום דיגיטלי" , "התוכן הוא המלך ו"always on" מותגים רבים החלו להבין שיש צורך ביותר מפרסום מסורתי בעיתון, ברדיו, שילוט חוצות, בדיגיטל או בטלוויזיה אחת לכמה חודשים ועל מנת  לחבר את הלקוחות למותג ושמותגים חייבים לייצר אסטרטגית תקשורתית לאורך כל השנה , תחילה פעילות ה  always on והתוכן הסתכמו ב"גאנט" פוסטים ברשתות החברתיות או סרטון משעשע ב YouTube , אבל מהר מאוד המותגים התחילו להבין שהפוסטים מפוצצי ה engagement ומספרי הצפיות ב YouTube לא באמת מצליחים לשנות את תפיסות הלקוח לגבי המותג או המוצר.

 בתוך האבולוציה הזו, יחד עם הטכנולוגיה והדאטה ששוטפים את עולם השיווק נולד הצורך באסטרטגיית תוכן מבוססת סיפור על בסיס הנרטיב הנכון שמפתחת עולם תוכן למותג ומאפשרת לו לשנות תפיסות על המותג והמוצר לעומק ולאורך זמן.

 הצטרפו אלינו ולמדו איך בזכות בניית אסטרטגיית תוכן, המבוססת על קונספט אחד, ברור ומתפתח תוכלו לשפר את התוצאות העסקיות שלכם ואת תדמיות המותג. 

קהל יעד

  • סמנכ"לי דיגיטל (CDO).
  • מנהלי שיווק (CMO).
  • מנהלי דיגיטל.
  • מנהלי תוכן.
  • מנהלי מותגים.

נושאי לימוד מרכזיים

  • הצגת מודל דיגיטלי מתקדם לבניית אסטרטגית תוכן.
  • כלים לבניית סטוריטלינג מבוסס דאטה. 
  • מודל ה Content Matrix לבנייה נכונה של סיפור במגוון פלטפורמות.
  • תוכן ב Email Marketing
  • ניהול תוכן ב  Facebook  ו  Instagram.
  • שיווק באמצעות משפיענים.
  • ניהול קהילות בדיגיטל. 
  • כלים ליצירת וידאו אפקטיבי .
  • כלים להקמת ערוץ YouTube כנכס דיגיטלי שבבסיסו סדרת רשת.
  • הצגת מודל ההפצה והמדידה לאסטרטגיית תוכן.
  • בניית פריסת מדיה ודגשים לבחירת ערוצים נכונים.
  • כלי מדידה בעולם התוכן – Google Analytics  , Segmanta ועוד.

המרצים

אפרת שפירא

מנהלת תוכן שיווקי @ אידאה


גדי מאירסון

מנהל אסטרטגית תוכן ושיווק @ next-insurance

ב 4 שנים האחרונות כיהן כ- CDO של החברה המרכזית למשקאות קלים ( קוקה קולה , טרה , קרלסברג ועוד) וכיום head of content strategy ב- NEXT insurance אחד מעשרת הסטארטאפים המצליחים בישראל.

גיל מגן

מנהל לקוחות @ Playbuzz


ליאור קודנר

מנהל הדיגיטל של הארץ @ הארץ

מנהל ערוצי הדיגיטל של עיתון הארץ

ליאת יונה

מנהלת שיווק דיגיטלי @ פריגת


מיכל מילגלטר

מנהלת קראייטיב ודיגיטל @ VATBOX


עמית קמה

בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ


שראל דניר

סמנכ"ל פיתוח עסקי @ Peach Content


פירוט הנושאים הנלמדים :

  • שעור 1 26/11/19
    בניית אסטרטגיית תוכן רב ערוצית בעידן הדיגיטלי
    • 240
    • שעור כיתה

    במפגש הראשון נצלול אל תוך מהפכת התוכן המתרחשת בשנים האחרונות והשפעתה על השיווק כחלק מהטרנספורמציה הארגונית. נלמד מודל דיגיטלי מתקדם לבניית אסטרטגיית תוכן שעונה על המטרות השיווקיות של הארגון.  כמו כן נלמד כיצד מותגים מובילים בעולם מימשו את אסטרטגיית התוכן שלהם כחלק מהאסטרטגייה המותג.

    נושאים נלמדים :  הצגת מודל דיגיטלי מתקדם לבניית אסטרטגית תוכן, כלים לבניית סטוריטלינג מבוסס דאטה, ניתוח אסטרטגיות תוכן של מותגים מובילים בעולם.

  • שעור 2 03/12/19
    סדנא לכתיבת סטוריטלינג
    • 240
    • שעור כיתה

    הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהוציא לפועל את אסטרטגיית התוכן שלנו. איך עושים זאת? מאיפה מתחילים? כיצד עובדים מסיפור קונספט קריאייטיבי, מהי היררכיית מסרים? נענה על כל השאלות הללו ונלמד כיצד עובדים מתוכן מפוזר על פני נכסים דיגיטליים ל Hub Of Content כבסיס לאסטרטגיית תוכן.

    נושאים נלמדים : מודל לבניית 3 שכבות התוכן, מעבר מ סטוריטלינג לקונספט קריאטיבי, כלים לבחינת הסטוריטלינג מול האסטרטגיה השיווקית והעסקית.

  • שעור 3 10/12/19
    פיתוח הסטורי טלינג למגוון פלטפורמות תוכן
    • 240
    • שעור כיתה

    אנחנו נמצאים בעידן בו אין עוד ערוץ אחד דומיננטי שולט, והקשב של הלקוחות שלנו מפוזר על פני ערוצים רבים, פיזיים ודיגיטליים. אומנות הסיפור הופכת מורכבת פי כמה כאשר אנו נדרשים לשמור על העלילה שלנו על פני ערוצים ופלטפורמות שונות. בשיעור זה נציג את מודל ה content matrix לבנייה נכונה של הסיפור למגוון רחב של ערוצים ופלטפורמות. יצירת תוכן כתוב למגוון פלטפורמות Taboola, Outbrain, playbuzz, תוכן ב Email Marketing ועוד.

  • שעור 4 17/12/19
    הרחבת הסיפור באמצעות משפיענים ושגרירים.
    • 240
    • שעור כיתה

    בעידן הדיגיטלי יצירת סיפור בפלטפורמות השונות היא כבר לא משימה שנגמרת בגבולות הארגון. כיום סיפור ארגוני טוב מסופר על ידי מובילי דעה, ולקוחות שהפכו למאמינים ושגרירים של המותג. בשעור זה נבחן כיצד נרחיב את מעגלי ההשפעה באמצעות משפיענים, ושימוש ברשתות חברתיות בכדי לייצר קהילות שיגבירו את הסיפור המותגי.

    נושאים נלמדים : ניהול תוכן ב  Facebook  ו  Instagram , שיווק באמצעות משפיענים , ניהול קהילות.

  • שעור 5 24/12/19
    וידאו כעוגן מרכזי בעולם התוכן
    • 240
    • שעור כיתה

    בעידן של הצפת מידע ותוכן, וידאו תופס תאוצה והופך להיות מרכיב חיוני בפעילות השיווקית בכלל, ואסטרטגיית התוכן בפרט. מחקרים מראים שרוב הלקוחות מעדיפים לצרוך פיסות תוכן קצרות אשר מעבירות מסר קצר ומדויק, ולכן וידאו היא דרך מצוינת לתקשר סיפור מותגי, להסביר את הצעת הערך של המוצר או השירות בצורה מהירה, נוחה ואינטראקטיבית.  בשיעור זה נלמד את העקרונות המרכזיים ביצירת וידאו כחלק מהסיפור הכולל וכיצד ניישם אותו בערוצים הדיגיטליים השונים.

    נושאים נלמדים : הצגת רפרנסים לשימוש נכון ולא נכון בוידאו, כלים ליצירת וידאו אפקטיבי, כלים להקמת ערוץ YouTube כנכס דיגיטלי שבבסיסו סדרת רשת, כלים להתאמת הווידאו לפלטפורמה.

  • שעור 6 07/01/20
    אופטימיזציה ומוניטיזציה של אסטרטגיית התוכן.
    • 240
    • שעור כיתה

    אסטרטגיית תוכן שלא מחוברת ליעדים ולתוצאות לא תחזיק מעמד לאורך זמן, ולא תעמוד במבחן המציאות העסקית. במפגש זה נכיר את כלי המדידה השונים העומדים לרשות עולם התוכן, מגוגל אנליטיקס ופייסבוק – ועד לפלטפורמות מתחרות וטרנדיות המסייעות למנהל התוכן לראות ב-"LIVE" את האימפקט של הסיפור על הפעילות העסקית. נלמד כיצד ניתן להפוך את התוכן הארגוני לנכס מניב שלא רק מקדם את המותג אלא מגדיל את ההכנסה.

    נושאים נלמדים : הצגת מודל ההפצה והמדידה לאסטרטגיית תוכן, בניית פריסת מדיה ודגשים לבחירת ערוצים נכונים, בניית מדדי מדיה רלוונטים, כלי מדידה בעולם התוכן, מוניטיזציה של תוכן.

רישום

מאמרים קשורים

Born To Change - Chapter one : Warby Parker Part one
2019-03-23 23:27:17
Born To Change - Chapter one : Warby Parker Part one
האם אתם מעריכים נכון את ה First Party דאטה שברשותכם ?
2019-03-11 10:46:20
האם אתם מעריכים נכון את ה First Party דאטה שברשותכם ?
תפקידיו השונים של השיווק בארגון הדיגיטלי.
2019-02-25 00:00:00
תפקידיו השונים של השיווק בארגון הדיגיטלי.
מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית 2018 – חלק א.
2019-01-14 18:20:32
מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית 2018 – חלק א.
10 ימים של טרנספורמציה דיגיטלית ביפן.
2018-12-17 00:00:00
10 ימים של טרנספורמציה דיגיטלית ביפן.
אסטרטגיה שיווקית מבוססת סטוריטלינג – מה זה אומר?
2019-01-09 04:56:39
אסטרטגיה שיווקית מבוססת סטוריטלינג – מה זה אומר?

ניהול קריירה והשמה

Partner_EY

חבר הון אנושי, חברה ההשמה המובילה בישראל, מלווה את בוגרי ה CDO CLUB קולג' באיתור מקום עבודה וליווי לאחר סיום הקורס. יועצי ההשמה של חבר מראיינים את בוגרי הקורס ומבצעים התאמה בין דרישותיו וכישוריו לדרישות המועברות על ידי חברות המחפשות מועמדים רלוונטיים. כחברת השמה מובילה, לחבר הון אנושי מאגר משרות כלל ארצי בהיקף רחב וגישה ישירה למחלקות כוח אדם ומשאבי אנוש בארגונים המובילים בארץ. שירותי ליווי הקריירה כוללים את הנושאים הבאים :

  • ליווי אישי בתהליך חיפוש עבודה והפניה למעסיקים המובילים בתעשיית הדיגיטל והטכנולוגיה.
  • מפגש עם יועצת קריירה של חברת חבר הון אנושי (אחד על אחד).
  • נטוורקינג והיכרות אישית עם מובילי תעשיית הדיגיטל בארץ ובעולם.
  • סיוע על ידי נתיג חבר בשדרוג קורות החיים.
  • ליווי מקצועי במהלך ולאחר סיום הקורס.