אנחנו חיים בעידן השופע בהזדמנויות עסקיות יוצאות דופן, העתיד העסקי עוד לא הוגדר והוא נכתב בימים עלו.
מה שיקרה בעתיד הקרוב מוגדר בימים עלו על ידי כל העוסקים במלאכת הדיגיטל. זו תקופה עם המון אתגרים לצד הזדמנויות גדולות מעבר לאופק. זו לא תקופה לאלו שמוכנים להסתפק במספיק טוב. הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו לא מוכנים לחיות יותר עם מספיק טוב, וזו מספיק טובה להניע את הטרנספורמציה הארגונית הנדרשת.
חווית הלקוח, כוכב הצפון לשינוי הארגוני, הוא סך כל המגעים שיש לנו עם הלקוחות במסע הצרכני אותו הם חויים עם הארגון.. מערכת יחסים זו, היא אבולוציה מתמשכת וסדרה של שינויים, הכוללים את רגעי האמת, המתחילים במודעות וגילוי המותג ועד לרכישה והנאמנות שלאחריה.
לראשונה בינת אקספו בשיתוף ה CDO CLUB Israel וקמדיה מובילים את מסלול חויית הלקוח וטכנולוגיות השיווק כחלק מאירוע ה IT הגדול בישראל.
הצטרפו אלינו לדיון ב-ארכיטקטורת טכנולוגיית חווית הלקוח , הבנת התנהגות הלקוחות בנכסים הדיגיטליים (פנימיים וחיצוניים) , אומני צ'אנל ואוטומציה בערוצי המגע עם הלקוחות, שיווק מונע נתונים, בינה מלאכותית בשירות חויית הלקוח, חשיבה עיצובית, פרסונאליזציה ועוד.