×
Event Pic

תאריך המפגש: יום שלישי, 24 למרץ 2020

התכנסות : 08:30 שעת סיום : 12:30

כרטיסים

250

עלות ההשתתפות לחברי המועדון : 150 ₪
Brain Embassy
רחוב השלושה 2 , תל אביב - יפו
לאתר האולם

תאור

ההתעניינות ב AI (בינה מלאכותית) ממשיכה לצמוח במהירות, יישומי חווית לקוח מבוססי AI מוצאים את דרכם אל ליבת הפעילות בארגון עם מיקוד הולך וגדל בתחומי חוויית הלקוח. במפגש זה נלמד מאלו שכבר התחילו את המסע כיצד הבינה המלאכותית שינתה את האופן שבו הם מיצרים ערך ללקוחות שלהם. יחד, נגלה איך ניתן להפוך דאטה של לקוחות ממספרים לתובנות בעלות ערך. נלמד כיצד ניתן לייצר מודלים מבוססי מכונה לומדת לתובנות בצורה עצמאית ( self service) וללא צורך במומחי ובמדעני נתונים.

דוברים

עמית קמה
עמית קמה

בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ

מרינה שפירא
מרינה שפירא

ראש תחום מחקר התנהגותי @ אורקל גלובל

 מתי רם
מתי רם

מנכ"ל @ AdScale

עידן וקנין
עידן וקנין

מנהל מחלקת שיווק @ קבוצת בן דרור

גיל ניזרי
גיל ניזרי

מנכ"ל @ DMWay analytics

אבישי פריז
אבישי פריז

מנכ"ל רונלייט (גרמין ישראל) @ רונלייט

נועם מור
נועם מור

מנהל מוצר AI @ Vonage

תוכנית

שותפים חסויות ומציגים

רישום

הרישום לאירוע הסתיים. מקווים לראותך במפגש הבא.

מפת הגעה