תאריך המפגש: יום שלישי, 24 למרץ 2020
התכנסות : 08:30 שעת סיום : 12:30
250 ₪
ההתעניינות ב AI (בינה מלאכותית) ממשיכה לצמוח במהירות, יישומי חווית לקוח מבוססי AI מוצאים את דרכם אל ליבת הפעילות בארגון עם מיקוד הולך וגדל בתחומי חוויית הלקוח. במפגש זה נלמד מאלו שכבר התחילו את המסע כיצד הבינה המלאכותית שינתה את האופן שבו הם מיצרים ערך ללקוחות שלהם. יחד, נגלה איך ניתן להפוך דאטה של לקוחות ממספרים לתובנות בעלות ערך. נלמד כיצד ניתן לייצר מודלים מבוססי מכונה לומדת לתובנות בצורה עצמאית ( self service) וללא צורך במומחי ובמדעני נתונים.
בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
ראש תחום מחקר התנהגותי @ אורקל גלובל
מנכ"ל @ AdScale
מנהל מחלקת שיווק @ קבוצת בן דרור
מנכ"ל @ DMWay analytics
מנכ"ל רונלייט (גרמין ישראל) @ רונלייט
מנהל מוצר AI @ Vonage