Event Pic

The Data-Driven Art of Digital Marketing

תאריך האירוע: יום ראשון, 26 למרץ 2017

קבלת פנים : 08:30 שעת סיום : 13:00

כרטיסים

390

עלות ההשתתפות לחברי המועדון : 310 ₪
המכללה לשיווק של איגוד השיווק
בית שמאי 10 , תל אביב - יפו
לאתר האולם

תאור

דאטה הוא אחד המניעים העיקריים להמהפכה הדיגיטלית בכלל ולאבולוציה של מחלקות השיווק בפרט. חלק מהארגונים התברכו בכמות בלתי מוגבלת של מידע אחרים משקיעים מאמץ ראוי בכדי לאסוף אותו. אך כולם עמלים במלאכת הכרייה והזיקוק. שילוב של נתונים גולמיים ואמצעי ניתוח מתקדמים הופכים את הדאטה מאמצעי שעוזר להבין מה קורה, לכלי חשוב שמסייע להבין את שעתיד להתרחש, כך שנוכל לעבור במהירות מצפי למעשים.
הנושאים בהם נעסוק: הגדרת יעדי דאטה לפרוייקטים שיווקים, ערוצים ליצירת כרייה וזיקוק נתונים שיווקים, איתור וחיבור מקורות המידע בארגון, תשתיות לאיסוף וניתוח דאטה צרכני, בינה מלאכותית בשירות הנתונים, ויזואליזציה של הדאטה, Dark Customer Data, סיגמנטציה וקלסטרים, פסיכולוגיה של הנתונים, DMP, Marketing Automation ועוד.

דוברים

אורן שמיר
אורן שמיר

ראש מחלקת חוויית משתמש @ Uniq UI

איתי בנימין
איתי בנימין

Data Platform Solution Architect @ מיקרוסופט ישראל

גדי מאירסון
גדי מאירסון

מנהל דיגיטל קונצרני @ CBC Group

לירז מרגלית
לירז מרגלית

פסיכולוגית אינטרנט, ראש תחום מחקר התנהגות משתמשים @ ClickTale

עמית קמה
עמית קמה

מנכ"ל @ קמדיה דיגיטל בע"מ

שמוליק האוזר
שמוליק האוזר

Head of CX Israel @ אורקל ישראל

תוכנית

  • 08:30-09:00

    התכנסות

  • 09:00-10:00

    שיווק מונחה נתונים : כיצד בונים פעילות שיווקית מבוססת דאטה.

    עמית קמה - מנכ"ל @ קמדיה דיגיטל בע"מ

  • 10:00-10:30

    כריית דאטה בערוצים : העקרונות ליצירת מכוללי דאטה נכונים.

    גדי מאירסון - מנהל דיגיטל קונצרני @ CBC Group

  • 10:30-11:00

    הפסיכולוגיה מאחורי הנתונים : הבנת התנהגות הצרכנים מתוך הנתונים.

    לירז מרגלית - פסיכולוגית אינטרנט, ראש תחום מחקר התנהגות משתמשים @ ClickTale

  • 11:00-11:30

    אחסון, ניתוח, פילוח : DMP כתשתית לפעילות שיווקית מבוססת דאטה.

    שמוליק האוזר - Head of CX Israel @ אורקל ישראל

  • 11:30-12:00

    הפסקה

  • 12:00-12:30

    בינה מלאכותית בשירות המשווק : כיצד הופכים אירועי עבר לתובנות לעתיד.

    איתי בנימין - Data Platform Solution Architect @ מיקרוסופט ישראל

  • 12:30-13:00

    תובנות ברגע – חשיבות הויזואליזציה להבנת הדאטה.

    אורן שמיר - ראש מחלקת חוויית משתמש @ Uniq UI

שותפים חסויות ומציגים

רישום

הרישום הסתיים