×
CDOSummit_Square.png

תאריך המפגש: יום ראשון, 26 למרץ 2017

התכנסות : 08:30 שעת סיום : 13:00

כרטיסים

390

עלות ההשתתפות לחברי המועדון : 310 ₪
המכללה לשיווק של איגוד השיווק
בית שמאי 10 , תל אביב - יפו
לאתר האולם  |  מפת הגעה

תאור

דאטה הוא אחד המניעים העיקריים להמהפכה הדיגיטלית בכלל ולאבולוציה של מחלקות השיווק בפרט. חלק מהארגונים התברכו בכמות בלתי מוגבלת של מידע אחרים משקיעים מאמץ ראוי בכדי לאסוף אותו. אך כולם עמלים במלאכת הכרייה והזיקוק. שילוב של נתונים גולמיים ואמצעי ניתוח מתקדמים הופכים את הדאטה מאמצעי שעוזר להבין מה קורה, לכלי חשוב שמסייע להבין את שעתיד להתרחש, כך שנוכל לעבור במהירות מצפי למעשים.
הנושאים בהם נעסוק: הגדרת יעדי דאטה לפרוייקטים שיווקים, ערוצים ליצירת כרייה וזיקוק נתונים שיווקים, איתור וחיבור מקורות המידע בארגון, תשתיות לאיסוף וניתוח דאטה צרכני, בינה מלאכותית בשירות הנתונים, ויזואליזציה של הדאטה, Dark Customer Data, סיגמנטציה וקלסטרים, פסיכולוגיה של הנתונים, DMP, Marketing Automation ועוד.

דוברים

Amit-ProfilePic.jpg
עמית קמה

בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ

Speaker_LirazMargalit.jpg
לירז מרגלית

חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי @ המרכז הבינתחומי הרצליה

Speaker_Shmulik Hauzer.jpg
שמוליק האוזר

CX - Country Leader @ אורקל ישראל

Speaker_Itai_Binyamin.jpg
איתי בנימין

Data Platform Solution Architect @ מיקרוסופט ישראל

Speaker_Oren_Shamir.jpg
אורן שמיר

ראש מחלקת חוויית משתמש @ Uniq UI

Speaker_GadiMairson.jpg
גדי מאירסון

מנכ"ל @ אלבייט סטודיו דיגיטלי

תוכנית

  • 08:30-09:00

    התכנסות

  • 09:00-10:00

    שיווק מונחה נתונים : כיצד בונים פעילות שיווקית מבוססת דאטה.

    גדי מאירסון - מנכ"ל @ אלבייט סטודיו דיגיטלי

  • 10:00-10:30

    כריית דאטה בערוצים : העקרונות ליצירת מכוללי דאטה נכונים.

    עמית קמה - בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ

  • 10:30-11:00

    הפסיכולוגיה מאחורי הנתונים : הבנת התנהגות הצרכנים מתוך הנתונים.

    לירז מרגלית - חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי @ המרכז הבינתחומי הרצליה

  • 11:00-11:30

    אחסון,  ניתוח, פילוח : DMP כתשתית לפעילות שיווקית מבוססת דאטה.

    שמוליק האוזר - CX - Country Leader @ אורקל ישראל

  • 11:30-12:00

    הפסקה

  • 12:00-12:30

    בינה מלאכותית בשירות המשווק : כיצד הופכים אירועי עבר לתובנות לעתיד.

    איתי בנימין - Data Platform Solution Architect @ מיקרוסופט ישראל

  • 12:30-13:00

    תובנות ברגע – חשיבות הויזואליזציה להבנת הדאטה.

    אורן שמיר - ראש מחלקת חוויית משתמש @ Uniq UI

שותפים חסויות ומציגים

רישום

הרישום לאירוע הסתיים. מקווים לראותך במפגש הבא.

מפת הגעה