Event Pic

The Data-Driven Art of Digital Marketing 2

תאריך האירוע: יום רביעי, 10 למאי 2017

קבלת פנים : 08:30 שעת סיום : 13:00

כרטיסים

390

עלות ההשתתפות לחברי המועדון : 310 ₪
בית אורקל
אהרון ברט 18, כניסה B, קריית אריה , פתח תקווה
לאתר האולם

תאור

דאטה הוא אחד המניעים העיקריים להמהפכה הדיגיטלית בכלל ולאבולוציה של מחלקות השיווק בפרט. חלק מהארגונים התברכו בכמות בלתי מוגבלת של מידע אחרים משקיעים מאמץ ראוי בכדי לאסוף אותו. אך כולם עמלים במלאכת הכרייה והזיקוק. שילוב של נתונים גולמיים ואמצעי ניתוח מתקדמים הופכים את הדאטה מאמצעי שעוזר להבין מה קורה, לכלי חשוב שמסייע להבין את שעתיד להתרחש, כך שנוכל לעבור במהירות מצפי למעשים.
הנושאים בהם נעסוק: הגדרת יעדי דאטה לפרוייקטים שיווקים, ערוצים ליצירת כרייה וזיקוק נתונים שיווקים, איתור וחיבור מקורות המידע בארגון, תשתיות לאיסוף וניתוח דאטה צרכני, בינה מלאכותית בשירות הנתונים, ויזואליזציה של הדאטה, Dark Customer Data, סיגמנטציה וקלסטרים, פסיכולוגיה של הנתונים, DMP, Marketing Automation ועוד.

דוברים

עמית קמה
עמית קמה

מנכ"ל @ קמדיה דיגיטל בע"מ

שירי קנט
שירי קנט

מנהלת שיווק ודיגיטל @ MSD Israel

לירז מרגלית
לירז מרגלית

פסיכולוגית אינטרנט, ראש תחום מחקר התנהגות משתמשים @ ClickTale

שמוליק האוזר
שמוליק האוזר

Head of CX Israel @ אורקל ישראל

מעין טירנגל
מעין טירנגל

מנכ"ל @ Dots

ניר רון
ניר רון

מוביל תחום נתונים, שיווק וסחר אלקטרוני @ EY

תוכנית

  • 08:30-09:00

    התכנסות

  • 09:00-10:00

    שיווק מונחה נתונים : כיצד בונים פעילות שיווקית מבוססת דאטה.

    עמית קמה - מנכ"ל @ קמדיה דיגיטל בע"מ

  • 10:00-10:30

    כריית דאטה בערוצים : העקרונות ליצירת מחוללי דאטה נכונים.

    שירי קנט - מנהלת שיווק ודיגיטל @ MSD Israel

  • 10:30-11:00

    הפסיכולוגיה מאחורי הנתונים : הבנת התנהגות הצרכנים מתוך הנתונים.

    לירז מרגלית - פסיכולוגית אינטרנט, ראש תחום מחקר התנהגות משתמשים @ ClickTale

  • 11:00-11:30

    אחסון, ניתוח, פילוח : DMP כתשתית לפעילות שיווקית מבוססת דאטה.

    שמוליק האוזר - Head of CX Israel @ אורקל ישראל

  • 11:30-12:00

    הפסקה

  • 12:00-12:30

    מדאטה לסיפור מותגי וקריאייטיב

    מעין טירנגל - מנכ"ל @ Dots

  • 12:30-13:00

    בינה מלאכותית בשירות המשווק : כיצד הופכים אירועי עבר לתובנות לעתיד.

    ניר רון - מוביל תחום נתונים, שיווק וסחר אלקטרוני @ EY

שותפים חסויות ומציגים

רישום

הרישום הסתיים