תאריך המפגש: יום שלישי, 26 לנובמבר 2019
התכנסות : 08:00 שעת סיום : 12:30
250 ₪
האוטומציה והטכנולוגיות השיווקיות תופסות חלק משמעותי בפעילות של מרבית המותגים. כיום, כשהאינטראקציות העסקיות עוברות לעולם הדיגיטלי, המפגשים הפרונטאליים עם הלקוחות הולכים ופוחתים והאינטראקציות הדיגיטליות הולכות וגוברות. לאור השינוי, כיצד ניתן להבין ״ולקרוא״ את הלקוחות שלכם בעולם הדיגיטלי ? כיצד ניתן להבין את שפת הגוף הדיגיטלית של המשתמשים בנכסים הדיגיטליים באמצעות הבנת הסיגנליים שלהם. וכיצד נהפוך את הסיגנלים האלו לחוויה דיגיטלית מותאמת אישית, ומקסום האינטראקציה המתורגמת באופן מיידי לרווחים גבוהים יותר לחברה. יום העיון מיועד למנהלי מוצר, מנהלי דיגיטל, מנהלי שיווק, אנאליסטיים וכל מי שעוסק באינטראקציה דיגיטלית בארגון.
חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי @ המרכז הבינתחומי הרצליה
בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
Head of Value Creation @ Homrun
מנהלת תוכן שיווקי @ אידאה
מנהל פתרונות חווית לקוח @ אורקל ישראל
עמית קמה - בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
ענבל ארגוב - Head of Value Creation @ Homrun
לירז מרגלית - חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי @ המרכז הבינתחומי הרצליה
אפרת שפירא - מנהלת תוכן שיווקי @ אידאה
רונן ארנרייך - מנהל פתרונות חווית לקוח @ אורקל ישראל