תאריך המפגש: יום שני, 25 לינואר 2016
התכנסות : 08:30 שעת סיום : 12:00
150 ₪
ההתמודדות עם המהפכה הדיגיטלית כבר מזמן אינה מוגבלת לפיתוח ערוצי שיווק חדשים או אמצעים חכמים להגיע ללקוחות המחוברים. זו מהפכה של ממש שדוחפת את הארגון לחשוב על מוצרים חכמים ולפתח מודלים עסקיים שיסייעו ביצירת יתרון תחרותי בעידן של כלכה דיגיטלית.
במפגש הקרוב נעסוק בתפקידו החדש של מנהל הדיגיטל, והמסלול שעליו לעבור בכדי להפוך לסמנכ"ל בכיר סביב שולחן מקבלי ההחלטות. נבחן את הנושאים שעליו ללמוד בכדי להוביל תהליך של טרנספורמציה עסקית ודיגיטלית בארגון, ונשמע מסמנכל"י דיגיטל מכהנים כיצד נראית שגרת העבודה בטווח שבין הטכנולוגיה לשיווק.
בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
CDO @ מיטב דש
מנהל הדיגיטל של הארץ @ הארץ
מנהל דיגיטל וחדשנות @ סופר פארם
מנכלית @ חוליו
עמית קמה - בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
עומר מילבצקי - CDO @ מיטב דש
ליאור קודנר - מנהל הדיגיטל של הארץ @ הארץ
מיכאל מיטרני - מנהל דיגיטל וחדשנות @ סופר פארם
כרמית דותן - מנכלית @ חוליו