תאריך המפגש: יום שני, 6 למאי 2019
התכנסות : 08:30 שעת סיום : 12:30
250 ₪
מאז התפתחות האינטרנט, ההשפעה של הטכנולוגיה על ענף הקמעונאות בכלל והמסחר האלקטרוני בפרט הולכת וגדלה. ככל שזירת הסחר הדיגיטלי הולכת ומתפתחת התחרות על ליבו של הקונה הולכת וגדלה. יותר ויותר מותגים מקצים משאבים לפיתוח ערוצי המכירה הדיגיטליים בכדי ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח כבר בשלבים הראשונים של מסע הרכישה. במפגש הבוקר הקרוב נתמודד עם סוגיית התחרות הגובר באמצעות שילוב חדשנות בפעילות הסחר הדיגיטלית. נפגוש יזמים ומנהלי סחר דיגיטלי במותגים מובילים ונלמד כיצד הם משנים את כללי המשחק באמצעות חשיבה מחוץ לקופסא ושילוב מייזמים טכנולוגיים בפעילות הסחר הדיגיטלית שלהם.
בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
מנהלת קהילת ShoppingIL ויועצת לסטארטאפים בתחום האיקומרס @ עצמאיים
מומחה לשיווק דיגיטלי וטכנולוגיות שיווק @
מנכ"ל @ AdScale
מנהל שיווק @ Groo
סמנכ"ל מוצר @ Novarize
סמנכ"לית איקומרס @ Terminal X
סמנכ"ל מותגים וצמיחת לקוחות @ Superup
מנכ"ל ישראל @ אפלאוז
סמנכ"לית חדשנות ודיגיטל @
עמית קמה - בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
נטלי טנא - מנהלת קהילת ShoppingIL ויועצת לסטארטאפים בתחום האיקומרס @ עצמאיים
כפיר לוי - מומחה לשיווק דיגיטלי וטכנולוגיות שיווק @
מתי רם - מנכ"ל @ AdScale
תובל מאיר - מנהל שיווק @ Groo
מרק גרנות - מנכ"ל ישראל @ אפלאוז
מיכל רביב - סמנכ"לית איקומרס @ Terminal X
נורית בלום - סמנכ"ל מותגים וצמיחת לקוחות @ Superup
גלעד בן נחום - סמנכ"ל מוצר @ Novarize
אתי נאמן - סמנכ"לית חדשנות ודיגיטל @