תאריך המפגש: יום שני, 25 ליוני 2018
התכנסות : 18:00 שעת סיום : 22:00
0 ₪
הפרסום כפי שהכרנו אותו מת !! אנחנו נמצאים בעיצומו של שינוי משמעותי באופן שבו אנו מתקשרים עם הלקוחות שלנו, מצד אחד שימוש הולך וגובר בנתונים פרוסנאליים לפרסום חכם מתוך רצון להגיע לקהל הנכון עם המסר הנכון. ומן הצד השני כניסתה של רגולציה חדשה שנועדה להסדיר את האופן בו אנו משתמשים בנתונים הפרסונאליים של הלקוחות הקיימים והפוטנצייאלים שלנו.
את המפגש השני של "דיגיטל על בירה וסרט" נקדיש לסוגיה מאתגרת זו, והפעם נדון במורכבות של עולם הפרסום הפרסונאלי / פרוגרמטי לצד צפייה בסרט YOU'RE SOAKING IN IT העוסק בזן החדש של המפרסמים והפרסום המבוסס על מדע מדוייק ושימוש הולך וגובר בנתונים פרסונאליים. הסרט חושף את התהליכים שמתבצעים מאחורי הקלעים של עולם הפרסום החדש, מהו מחיר השימוש העולם אינטרנטי ללא עלות, כיצד המפרסמים החדשים עושים שימוש בנתונים וכיצד זה משפיע עלינו כצרכנים.
נדון בהשלכות של הרגולציה החדשה שהופיעה בכדי לעשות סדר ב "מערב הפרוע" של עולם הפרסום הדיגיטלי, מה הן ההשלכות עלינו בישראל ובמיוחד על מי שמפרסם בעולם.
בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
CX - Country Leader @ אורקל ישראל
שותף @ ברנע, ג’פה, לנדה ושות’
Expert @ אסטרטגיה עסקית-חברתית
מנכ"ל @ ארטימדיה
מנהל פיתוח מכירות @ Monday
שמוליק האוזר - CX - Country Leader @ אורקל ישראל עמית קמה - בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ
דותן ברוך - שותף @ ברנע, ג’פה, לנדה ושות’
שירלי קנטור - Expert @ אסטרטגיה עסקית-חברתית גל תורג'מן - מנכ"ל @ ארטימדיה אלכס דוניו - מנהל פיתוח מכירות @ Monday