×
Event Pic

תאריך המפגש: יום שני, 25 ליוני 2018

התכנסות : 18:00 שעת סיום : 22:00

כרטיסים

0

ללא עלות
טוקהאוס
יריד המזרח, ביתן 12, על גדות נחל הירקון. , תל אביב - יפו
לאתר האולם

תאור

הפרסום כפי שהכרנו אותו מת !! אנחנו נמצאים בעיצומו של שינוי משמעותי באופן שבו אנו מתקשרים עם הלקוחות שלנו, מצד אחד שימוש הולך וגובר בנתונים פרוסנאליים לפרסום חכם מתוך רצון להגיע לקהל הנכון עם המסר הנכון. ומן הצד השני כניסתה של רגולציה חדשה שנועדה להסדיר את האופן בו אנו משתמשים בנתונים הפרסונאליים של הלקוחות הקיימים והפוטנצייאלים שלנו.

את המפגש השני של "דיגיטל על בירה וסרט" נקדיש לסוגיה מאתגרת זו, והפעם נדון במורכבות של עולם הפרסום הפרסונאלי / פרוגרמטי לצד צפייה בסרט YOU'RE SOAKING IN IT העוסק בזן החדש של המפרסמים והפרסום המבוסס על מדע מדוייק ושימוש הולך וגובר בנתונים פרסונאליים. הסרט חושף את התהליכים שמתבצעים מאחורי הקלעים של עולם הפרסום החדש, מהו מחיר השימוש העולם אינטרנטי ללא עלות, כיצד המפרסמים החדשים עושים שימוש בנתונים וכיצד זה משפיע עלינו כצרכנים.

נדון בהשלכות של הרגולציה החדשה שהופיעה בכדי לעשות סדר ב "מערב הפרוע" של עולם הפרסום הדיגיטלי, מה הן ההשלכות עלינו בישראל ובמיוחד על מי שמפרסם בעולם.

 

 

דוברים

עמית קמה
עמית קמה

בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ

שמוליק האוזר
שמוליק האוזר

CX - Country Leader @ אורקל ישראל

דותן ברוך
דותן ברוך

שותף @ ברנע, ג’פה, לנדה ושות’

שירלי קנטור
שירלי קנטור

Expert @ אסטרטגיה עסקית-חברתית

גל תורג
גל תורג'מן

מנכ"ל @ ארטימדיה

אלכס דוניו
אלכס דוניו

מנהל פיתוח מכירות @ Monday

תוכנית

  • 18:00-18:30

    התכנסות

  • 18:30-18:50

    דברי פתיחה

    שמוליק האוזר - CX - Country Leader @ אורקל ישראל
    עמית קמה - בעלים @ קמדיה דיגיטל בע"מ

  • 18:50-19:10

    רגולציה ו GDPR בעולם הפרסום והשיווק

    דותן ברוך - שותף @ ברנע, ג’פה, לנדה ושות’

  • 19:10-19:40

    פאנל - פרסום אחראי בעידן פרוגרמטי ופרסונאלי

    שירלי קנטור - Expert @ אסטרטגיה עסקית-חברתית
    גל תורג'מן - מנכ"ל @ ארטימדיה
    אלכס דוניו - מנהל פיתוח מכירות @ Monday

  • 19:40-21:00

    הקרנה של הסרט - You're Soaking in It

שותפים חסויות ומציגים

רישום

הרישום לאירוע הסתיים. מקווים לראותך במפגש הבא.

מפת הגעה