×

כך מותגים מובילים מגיבים ב Real-Time למשבר כלכלי של פעם ב-100 שנים

blog
a8f3758739604f1083409e816756c8b4b45c4c65914f420ab0cd3c6f1ec64c2b.jpg
תאריך פרסום : 06/08/2020
מאת : רונן הורן, מייסד ומנכ"ל , Joytech


בשנים האחרונות ניתחנו ספרים ומחקרים פורצי דרך וראיינו מאות מפרסמים וצרכנים בכדי להבין את מגמות הקנייה החדשות. את התובנות אנו ב Starshopr מיישמים מדי יום עם לקוחותינו ועוזרים להם ליצור אסטרטגיה עסקית, פרקטית, חכמה ומוגנת, שמסייעת להם לייצר מכירות ורווחיות בדרך שונה, פשוטה ומתקדמת. 

ההסתגלות לעולם החדש שאחרי התפרצות הקורונה ועל החשיבות של ביצוע מהלכי שיווק חכמים

המותגים שמצטרפים אלינו בימים אלה, מגיעים מתעשיות שונות ומבינים את הכוח העצום של ההון החברתי. הם מבינים שהמלצה מ Trusted Friend חזקה יותר מכל פרסומת, ויותר מכל חשוב להם למנף את ההון החברתי של העובדים והלקוחות אוהבי המותג. תובנות אלה מתחדדות במיוחד במהלך המשבר הכלכלי של פעם ב-100 שנים.
המותגים שכבר משתפים איתנו פעולה, נהנים מקהילת מכירות דיגיטלית עוצמתית, הולכת וגדלה. הם בונים נכס דיגיטלי פורץ דרך, שמותאם בדיוק לעולם החדש. קהילת המכירות הדיגיטלית, מאפשרת להם לייצר צמיחה גדולה ומהירה בהווה וגם בעתיד כי הפלטפורמה שלנו מסייעת להם להרוויח את אמון הלקוחות, לשמור ואפילו להגדיל את נתחי השוק שלהם.
אנו חייבים להמציא את עצמנו מחדש כל הזמן ובמיוחד בתקופות משבר, זו קריאת השקמה למותגים ליצירת קהילות מכירה דיגיטליות חכמות, בעלות ערך.
המגיפה גורמת למותגים להבין שהם חייבים לאמץ גישה חדשנית בחווית הלקוח. הגישה הזו מתבססת על אנשים שאוהבים את המותג ובנוסף על היכולת של המותגים לזהות כבר בשלב מוקדם של הפעילות המשותפת איתנו את ה "סטארים" שלהם, שמגיעים מתוך העובדים והלקוחות הנאמנים, אוהבי המותג. ה "סטארים" הם אנשים בעלי יכולות חברתיות נדירות, שמייצרים צמיחה גדולה, באמצעות מעגלי השפעה חזקים ורשת הקשרים החברתיים האיכותית שלהם.

הכירו את ה "סטארים" שלכם

הפלטפורמה שלנו מסייעת למותגים להכיר את ה "סטארים" בקלות ובנוסף ה "סטארים" מגיעים בקלות לאנשים בעלי השפעה וקשרים חברתיים משמעותיים. כך באמצעות שיתוף חכם של הצעות הערך של המותג, ניתן להגיע לקהל גדול ולייצר מכירות ורווחיות בקצב הולך וגדל. חלק מה "סטארים" מבצעים לדוגמה 5 שיתופים, שמובילים למימוש של עשרות עסקאות, כל זה נעשה בכל זמן ומכל מקום, באמצעות הסמארטפון והרשת החברתית שלהם.
ה "סטארים" נהנים מהטבות מיוחדות או בלעדיות וכך גם חבריהם שמבצעים רכישה. הפעילות מבוצעת בהתאם לערוצי המכירה אונליין ואופליין בהם לקוחותינו מעוניינים, ולדוגמה השבוע השקנו בהצלחה קמפיין שגרירים ראשון עבור מותג ריטייל בינלאומי מהמובילים בעולם. החברים שמצטרפים למבצע יכולים לבצע רכישה ישירות באתר או בחנויות באמצעות קוד קופון. כלי דאטה ואנליטיקס מובנים ויחודיים שפיתחנו, מאפשרים מדידה פשוטה ומהירה של המימושים. לקוחותינו לומדים כיצד להגדיל את הקהילה, לשפר את חווית הלקוח ולהוביל לצמיחה יפה. זו מהפכה צרכנית מהחשובות ביותר של העולם החדש שאתם חייבים להכיר.

מהו ה Ripple Effect של המותג שלך?

כולנו מכירים את תופעת הטבע של מעגלים ההולכים ומתפשטים על פני המים ברגע שחפץ נופל לתוכם. המעגלים הולכים ומתרחבים מנקודת ההתחלה, ואנו נהנים מחוויה ויזואלית מרהיבה. אנשי שיווק מתקדמים, לומדים בשנים האחרונות לעשות שימוש בתופעה בהקשר של המותג שלהם. מותגים מודדים את ה Ripple Effect במשמעות של מכפילי הכוח של הרשתות החברתיות כמו שעושים כלכלנים. 

סוד ההצלחה של רב המכר 50 גוונים של אפור
הספר Hit Makers: How Things Become Popular מאת דרק תומפסון, מתאר את ההצלחה של להיטים בתחומי תרבות, עסקים, מוסיקה ועוד. תומפסון מסביר לדוגמה את ההצלחה הפנומנלית של רב המכר 50 גוונים של אפור, אחד הספרים הנמכרים בהיסטוריה. למעלה מ 125 מיליון עותקים נמכרו ברחבי העולם, עד יוני 2015 לפי ויקיפדיה.
ההצלחה אינה מקרית. המחברת הבריטית אי. אל. ג'יימס בנתה במשך שנים קהילה דיגיטלית גדולה של אנשים שאהבו מאוד את התכנים שפרסמה טרם השקת 50 גוונים של אפור. קהילה אוהדת זו סייעה לפריצה האדירה שלה ובהמשך גם לבחירתה ע"י המגזין טיים ל 100 האנשים המשפיעים בעולם. ברגע שהספר הראשון מתוך הטרילוגיה יצא לאור, קהילת האוהדים שלה הפכה למשדר רב עוצמה, הם היו הראשונים שקראו בשקיקה את הספר הראשון ואהבתם לספר תורגמה במהירות לקמפיין ויראלי אורגני, כך הקהילה האוהבת סייעה לג'יימס להעביר את הבשורה על הספר החדש והמסקרן לחברות ולחברים שלהם, קהל עצום הולך וגדל החל לקרוא את הספר החדש. כך נוצר תוך זמן קצר אפקט ויראלי חזק. ג'יימס הצליחה לפרוץ למעגלים חברתיים עצומים, הולכים וגדלים, נוצר Ripple Effect עוצמתי שהוביל להצלחה המסחררת שלה.
לסיכום, הדבר החשוב שחובה לעשות כאשר אתם מקימים ומנהלים את קהילת המכירות הדיגיטלית שלכם הוא זיהוי ה "סטארים" שלכם באמצעות מדידה חכמה, טסטינג ואופטימיזציה.

תגובות