×

שיחה אחד על אחת עם נאס דיילי: ה-וולגר המוביל בעולם

blog
Speaker_AnatOransky.jpg
תאריך פרסום : 09/01/2019
מאת : ענת אורנסקי, מנהלת שיווק ישראל, אוטבריין

וידאו הוא מלך וכולנו מודעים לכך. בשנת 2020 הצפי הוא ש-80% מהטראפיק ברשת יהיה מבוסס וידאו. מי שמעוניין לשמוע מה קורה בחזית זירת הוידאו חייב להקשיב לנאס דיילי, יוצר וידאו ערבי ישראלי שהפך לתופעה ויראלית עם וידאו ה-60 שניות שלו.

נאס, ששמו הוא למעשה נוסאייר יאסין (נאס פירושו ״אנשים״ בערבית), השאיר מאחור קריירת הייטק משגשגת בניו יורק והחל לטייל בעולם תוך שהוא מתעד את חייו בסרטוני 60 שניות בכל יום. במשך הזמן הוא הצליח למשוך כמות עצומה של עוקבים (10 מיליון) וכיום הוא אחד מהוולגרים הפופולרים ביותר בעולם.

ישבתי עם נאס לדיון קצר על הדברים החשובים בחיים: מה מפעיל אותו, איך זה מרגיש להיות כזו תופעה ויראלית ומה היה מייעץ ליוצרי וידאו בראשית דרכם.

וזה מה שהיה לנאס לספר לנו:

התחלת את נאס דיילי ב-2016 וכיום יש לך כ- 10 מיליון עוקבים בפייסבוק. איך היה המסע הזה עבורך?
וואו. זה היה קשה. זה היה בלאגן. זה היה פרוע. להגיע ל-10 מליון עוקבים - לא היה קל. כשאתה מכריח את עצמך ליצור משהו חדש ומעניין כל יום, אתה מוצא את עצמך חי באמת. אתה פוגש אנשים חדשים ומעניינים כל יום, אתה עושה את הסרטים הכי מדהימים וזה לעולם לא מרגיש כמו עבודה משעממת. אם היית שואלת - ״האם היית עושה את זה שוב?״ היתי עונה בלי לחשוב פעמיים - כן!

ספר לי, איך הצלחת להפוך את התשוקה שלך לסוג של תופעה ויראלית?
זו מעולם לא הייתה הכוונה שלי - להפוך לתופעה ויראלית. הכוונה שלי היתה רק לייצר סרטים שאני גאה בהם. סרטים שיש לי תשוקה ליצור. יצא שהרבה אנשים...10 מיליון למעשה...הם בעלי תשוקה לאותם נושאים אליהם התייחסתי בסרטים שלי. כך שכל מה שאתה באמת צריך זו עקביות, עבודה קשה, מסירות ו...תשוקה. כל השאר יגיע באופן טבעי.

רוב האנשים חושבים שלטייל בעולם ולייצר ולעלות סרטי וידאו זו העבודה הכי כיפית שיש. מה הם בעיניך, בכל זאת, האתגרים שאתה חווה ביום יום?
הרבה אנשים אומרים עלי שאני חי את החלום. שיש לי את החיים הכי טובים בעולם. זה במידה מסוימת נכון. אבל מצד שני זה לא ממש. להגיע ל-10 מיליון עוקבים היה הדבר הכי קשה ומטורף שאי פעם דמיינתי. אני לא יי את החלום, אני עובד בחלום הזה.
וזו אבחנה חשובה.
חשוב להבחין בין לחיות את החלום לבין לעבוד בו. היום אני מטייל כדי ליצור וידאו. הולך לישון וקם בבוקר כדי לייצר וידאו. אין לי זמן חופשי. אין לי זמן לבילוי עם המשפחה או עם האנשים האהובים עלי. זו עבודה של 24/7/365. זה אחלה. אני לא מתלונן כמובן. אני רק רוצה לוודא שכולם מבינים שחים כאלה לא באים בקלות. יש לחיים כאלה את המחיר שהם גובים.

אם היה לך טיפ אחד לתת ליוצרי וידאו כדי לעודד השראה, מה היה הטיפ הזה?
תהיו אותנטים. המון המון יוצרים עושים דברים רק כי אם חייבים. הם יוצאים בסיסמאות שנועדו למכור בגלל כסף וכו וכו. אם רק תישארו קשובים למה שאתם באמת מאמינים בו, אני מבטיח שהוידאו שתיצרו יהיו מצוין. לצופים יש רדאר מאוד מדויק לגלות מי אותנטי ומי פחות.

אאוטבריין מאפשרת למותג נבחר לקבל סרט מבית היוצר של נאס דיילי.

אאוטבריין השיקה בשנה שחלפה את FOCUS מוצר הוידאו הייחודי שלה, המאפשר לספר לסיפור ב-60 שניות (ויותר) ובאמת לקבל קשב מצד הגולשים. לרגל ההשקה המוצלחת ארחה אאוטבריין את נאס דיילי בכנס הוידאו של החברה ועכשיו מציעה למותגים להתחרות על ליבו של נאס ולזכות בסרט וידאו 60 שניות על המותג שלהם.

על התחרות:

אאוטבריין מאפשרת למותג נבחר לקבל סרט מבית היוצר של נאס דיילי, הוולגר המוביל בעולם באומנות הוידאו סטוריטלינג. צוות ההפקה של נאס דיילי יפיק סרט עבור המותג הנבחר. הסרט יופק בחסות FOCUS, מוצר הוידאו של אאוטבריין.

מותגים וחברות מוזמנים להגיש מועמדות עד לתאריך 13/1/19.

טופס ההרשמה לתחרות

תגובות