×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2021-06-06 00:00:00
טרנספורמציה דיגיטלית בימי פוסט המגפה. מה השתנה ?
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
הקורונה יצרה מציאות חדשה בעולם הטרנספורמציה הארגונית. מצד אחד האצה משמעותית של הדיגיטיליזציה הארגונית. ומצד שני צורך להתאים את הפעילות הארגונית למציאות בה כל שרשרת הערך השתנתה. מה הם המיקודים החדשים של הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם. על כך במאמר הבא.
post01
2021-05-03 00:00:00
ABCD - מודל למדידת הטרנספורמציה הדיגיטלית
bd25226207ee40989ae274f6f5dce8a27eec93a2c81b44aebfc893300f0ffefd.jpg
מאת : יפעת ערד,
מנהלת דיגיטל, כאל
איך מודדים טרנספורמציה? זו כבר שאלה שאין לה פתרון בית ספר, איתי חזן ויפעת ארד משתפים אותנו בדרך שעשו למציאת מודל למדידת הטרנספורמציה הדיגיטלית בויזה כאל. תנסו, אולי זה יתאים גם לכם.
post01
2021-02-18 00:00:00
המגמות המובילות ל 2021 חלק ב – הטכנולוגיות החדשות ברדאר הארגוני
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
על ה 5G בטוח שמעתם, אבל האם שמעתם על Confidential Computing ? או על IPA האח הבוגר של ה RPA ?. הקורונה האיצה את הדיגיטל בהרבה מאד תחומים בחיינו, איקומרס, למידה ועבודה מרחוק ועוד. אבל עכשיו בעולם הארגוני חווים את האפטר-שוק של הגלים הראשונים של המגפה. השימוש הגובר בטכנולוגיות הדיגיטליות דרש מעבר מהיר לענן תוך שימוש גובר בנתונים ואנליטיקה לצד דרישה גוברת לאוטומציה. הנה חלק מהטכנולוגיות שבטח נשמע עליהם הרבה בשנה הקרובה.
post01
2021-02-01 00:00:00
CDP – מימוש חזון ה- 360 Customer View לשיפור השיווק והגדלת מכירות
Speaker_ShamirSegal.jpg
מאת : שמיר סגל,
מנהל מכירות , אורקל ישראל
אנו חיים כיום בעידן "כלכלת החוויה", עידן בו לקוחות נותנים לעיתים ערך רב יותר לחוויית הלקוח (Customer Experience - CX) מאשר למוצרים והשירותים עצמם. לקוחות מאמצים טכנולוגיות חדשות כדי להשיג את מה שהם רוצים, היכן, מתי ואיך שהם רוצים. מסע הלקוח שלהם, בין ערוצים שונים ונקודות מגע עם הארגון, כבר איננו צפוי וליניארי. עם לקוחות המניעים את התפתחות ה- CX במהירות מסחררת, כיצד ארגונים יכולים לעמוד בקצב, ובמקרה העדיף, לשגשג? התשובה טמונה בדטה על הלקוחות שלהם - אינספור נתונים ממקורות רבים ושונים (מכירות, שיווק, שירות, מסחר, נקודת מכירה, שירות שטח, פיננסים, קהילה חברתית וכו ') הנאספים בתדירות מגוונת. האתגר? כיצד לרתום את הדטה לתצוגה דינאמית אחת ועדכנית בכל זמן של הלקוח, כך שניתן יהיה לשווק בצורה פרסונלית, המדברת לכל לקוח בשפתו וקולעת לצרכיו, בקנה מידה ארגוני.
post01
2021-01-05 00:00:00
המגמות המובילות לשנת 2021 חלק א' - הזינוקים המטאורים של 2020
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
יחסינו עם השנה שעברה מורכבים. מצד אחד, 2020 הייתה שנה מאוד מאתגרת בריאותית וכלכלית, ומצד שני הזניקה את הצורך בדיגיטל, ומתוך כך את ההכרה של בעלי עסקים רבים בטרנספורמציה שהארגון שלהם צריך לעבור בכדי להדביק את התחרות העולמית (ועכשיו גם המקומית). הרוב גילו כפי שחווינו כולנו כצרכנים בימי פסטיבל המכירות של נובמבר, שכניסה לדיגיטל או טרנספורמציה דיגיטלית כפי שאנו אוהבים לכנות את התהליך, זו משימה לא פשוטה. על המגמות שהחלו ב 2020 ויובילו את הדור הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית במאמר הבא - חלק ראשון בסדרה.
<< < דף : 1 מתוך : 27 > >>