×

מדוע פלטפורמה לניהול תוכן (CMS) כל כך חשובה לפעילות השיווקית של הארגון?

blog
9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
תאריך פרסום : 28/09/2023
מאת : טל קודאי, מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ


CMS היא פלטפורמה המאפשרת יצירה, שינוי, ארגון ופרסום של תוכן בערוצים הדיגיטליים. מטרת הפלטפורמה היא לפשט את תהליך יצירת וניהול התוכן ולאפשר לעוסקים במלאכה לבצע את הפעולות הללו גם ללא כישורי פיתוח וידע טכני מורכב.

בעולם הדיגיטלי של היום, בו המשתמשים מוצפים מכל עבר בהסחות דעת והמלחמה על תשומת ליבם רק הולכת וגוברת, יצירת ותחזוקת תוכן לחלוטין משחקת תפקיד מכריע בשיפור חווית המשתמש והנעת הצמיחה העסקית. במאמר זה נציין מספר סיבות שיענו על השאלה - מדוע מדובר בפלטפורמה כה חשובה לפעילות השיווקית בארגון ?

כולם יכולים לעשות בה שימוש
זרימת תוכן עקבית כחלק מהפעילות השיווקית של הארגון הכרחית בעולם הדיגיטלי של היום, בו כפי שכבר ציינו קודם לכן, התחרות רק הולכת וגדלה. ולכן תזמון הוא לחלוטין שם המשחק. פלטפורמת CMS מאפשרת לייצר ולשתף תוכן בצורה יעילה, ללא מגבלת כישורים, בפרק זמן מינימלי.

בעזרת CMS, לא תצטרכו להיות תלויים באף גורם. במקום לפנות למפתח בכל פעם שתרצו לבצע שינויים באתר או להפיץ תוכן חדש, תוכלו לעשות זאת ממש בעצמכם בצורה מהירה ופשוטה.

ארגון וניהול יעילים של התוכן
ארגון תוכן יעיל חיוני ליוצרי התוכן ולניהול חלק של התהליכים השיווקיים בארגון. פלטפורמות CMS מספקות בדרך כלל יכולות סיווג תוכן לנושאים וגרסאות רלוונטיות בצורה שתאפשר לכם לנהל אותו בפשטות.

במערכת CMS מבית קמדיה אשר מוטמעת על גבי פלטפורמת K-Vision לניהול חוויות דיגיטליות, תוכלו לסדר את התכנים שלכם בספריות מבוססות הרשאות באזורי עבודה שונים כך שבעלי תפקידים שונים יכולים לנהל מספר אתרים על בסיס ההרשאות שלהם.

ניהול תוכן מבוסס נתונים
הבנת האופן שבו משתמשי הקצה שלכם מקיימים אינטראקציה עם התוכן אליו הם נחשפים, והסקת מסקנות בהתאם הינה חיונית לשיפור אסטרטגיות התוכן והיעדים השיווקיים שלכם.

פלטפורמות CMS רבות מספקות ניתוח מובנה או אינטגרציה לכלי ניתוח שיאפשרו לכם לקבל תובנות על התנהגות המשתמשים ביחס לתוכן. בהתאם לתובנות אלו, תוכלו לשפר את האסטרטגיה השיווקית שלכם ולחדד את מאמצי יצירת התוכן שלכם.

אתם יכולים לדמיין לבד כמה חשובה היכולת שלכם להבין את הערך שהתוכן שלכם יוצר עבור הלקוחות רק על בסיס התנהגותם בנכסים הדיגיטליים שלכם, וכמה היא עשויה לשפר את פעילותכם השיווקית.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
פלטפורמות CMS מגיעות לרוב עם כלי SEO ותוספים המסייעים באופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש בעזרתן תוכלו למשוך יותר תנועה אורגנית לאתר, ולהרחיב את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

בK-Vision, למשל, תוכלו למצוא את כל הכלים הדרושים לקידום האתר שלכם במנועי חיפוש, החל מכתובות אינטרנט מותאמות ועד למנגנוני תיוג חכמים.

הגברת שיתוף הפעולה והדינמיקה הארגונית
מערכות CMS לחלוטין יכולות לטפח שיתופי פעולה בין שלל יוצרי התוכן ואנשי השיווק והדיגיטל בארגון. בעזרתן, צוותים אלו יכולים לעבוד במשותף על פרויקטים שונים, להקצות משימות ולעקוב אחרי ההתקדמות ולא פחות חשוב מכך – להבטיח שהתוכן עובר את תהליכי האישור הדרושים לפני פרסומו.

ב K-Vision, תוכלו לעשות שימוש במערכת הבקרה המוטמעת על גבי הפלטפורמה בכדי לעמוד במדיניות הפרסום וההפצה של ארגונכם.
תוכלו בנוסף להגדיר תהליכי הפצה מודולריים הכוללים מספר שלבי אישור ובדיקה לפני שהתוכן מאושר ועולה לאוויר.
בעזרת מנגנונים אלו תגרמו לכל העוסקים במלאכת יצירת התוכן בארגונכם לבצע את עבודתם בצורה יעילה, מהירה ואחידה יותר.

לסיכום,
פלטפורמות CMS הן הרבה יותר מכלים לפרסום תוכן. הן מאופיינות ביתרונות רבים אשר מסייעים לארגונים העושים בהן שימוש להפוך את תהליך יצירת התוכן לאפקטיבי ומוצלח יותר, באופן שבסופו של דבר משתקף בחווית לקוחות הקצה של הארגון.

בפלטפורמת K-Vision שהצגנו לאורך המאמר קיימים מאפיינים רבים שיסייעו לכם לקחת את תהליכי ניהול התוכן שלכם צעד אחד קדימה, ביניהם:

-       בנייה פשוטה של תבניות תוכן דינמיות ושימוש חוזר במרכיבי תוכן.
-       פרסום מתוזמן של תוכן ודפים בהתאם לשעה ותאריך רצויים.
-       עורך תוכן עשיר שיאפשר לכם לקבל תצוגה מקדימה של התוכן ולראות בדיוק כיצד יופיע התוכן שאתם עורכים בערוצים השונים.
-       תמיכה רב לשונית על פני מגוון שפות.
-       יכולת ליצירת טפסים וסקרים לאיסוף מידע מהגולשים במספר צעדים פשוטים ללא צורך בכתיבת קוד.

רוצים לשמוע עוד? לחצו כאן

תגיות

תגובות