×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2024-06-27 00:00:00
ארבע עקרונות ליצירת יתרון תחרותי בעידן בו לכולם יש בינה מלאכותית.
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
עד לפני מספר שנים היכולת לשלב בינה מלאכותית במוצרים טכנולוגיים הייתה שמורה לעשירון העליון של המגה חברות הבין לאומיות שהיו להם כיסים מספיק עמוקים להתמודד עם ההרפתקה הטכנית שהציגה הטכנולוגיה החדשה. כיום כשלכולם יש בינה מלאכותית זמינה ליישום בעלויות זניחות חשוב להבין כיצד ניתן לייצר באמצעותה יתרון תחרותי.
post01
2024-03-14 00:00:00
עיצוב הנחיות חלק ג - המרכיבים השונים שיבטיחו הנחיה נכונה
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
מאמר שלישי בסדרת המאמרים שלנו - עיצוב הנחיות. . סדרת מאמרים המוקדשת לגל החדש של הטרנספורמציה הדיגיטלית שפרץ לחיינו בסערה בסוף שנת 2022. במאמר הנוכחי נתמקד במרכיבים השונים של ההנחיות והדרך הנכונה להרכבת הנחיות בעזרתם. המשיכו לקרוא את המאמר האחרון שיסגור לכם את כל הפינות!
post01
2024-03-07 00:00:00
עיצוב הנחיות חלק ב - גישות שונות לכתיבת הנחיות
Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ
מאמר שני בסדרת המאמרים שלנו - עיצוב הנחיות. סדרת מאמרים המוקדשת לגל החדש של הטרנספורמציה הדיגיטלית שפרץ לחיינו בסערה בסוף שנת 2022. במאמר הנוכחי נתקדם צעד קדימה ונציג גישות שונות לכתיבת הנחיות בצירוף דוגמאות ממשיות שיסייעו לכם לעשות זאת לגמרי בעצמכם!
post01
2024-03-07 00:00:00
כיצד AI יכול לסייע לנו בשיפור תהליכי יצירת התוכן?
9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ
מערכות מבוססות AI שפרצו לתודעה הציבורית אי שם בסוף שנת 2022 הן הרבה יותר מבאז טכנולוגי חולף. מדובר במערכות וכלים טכנולוגיים שיכולים לשנות (ולמעשה כבר משנים) תעשיות שלמות וארגונים ברחבי העולם על ידי אוטומציה של משימות מורכבות, העצמת יצירתיות ארגונים, ייעול תהליכיים, הגברת שיתוף פעולה בארגונים ועוד. במאמר זה נראה לכם כיצד מערכות מבוססות בינה מלאכותית יכולות לייעל את אחד התחומים המאתגרים בארגונים - יצירת תוכן.
post01
2024-02-29 00:00:00
3 דרכים לבניית קהל לקוחות נאמן
9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ
קהל לקוחות נאמן הוא אחד המשאבים החשובים והנחשקים ביותר של ארגונים כיום, אשר משקיעים מאמיצים אדירים בניסיונות להפוך את הלקוחות שלהם לנאמנים יותר. ובצדק. לקוחות אלו מייצרים לחברות ערך רב שבא לידי ביטוי בין היתר, בחיסכון כספי, הכנסות גבוהות יותר ותרומה למאמצי השיווק של הארגון. במאמר זה נציג 3 דרכים שעשויות לסייע לארגונים לבנות קהל לקוחות חזק ונאמן יותר. המשיכו לקרוא.
<< < דף : 1 מתוך : 37 > >>