×

מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2023-11-30 00:00:00
4 דרכים להעמקת הפרסונליזציה באמצעות בינה מלאכותית
9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ
בעידן בו הערוצים הדיגיטליים עמוסים ומלאים בתוכן, הנוכחות המקוונת ויצירת קשר חזק עם המשתמשים הפכה לאתגר לא קטן. אחת הדרכים להתמודד עם האתגר היא על ידי יצירת חוויות מותאמות אישית ללקוחות ולצרכיהם הגוברים. גם בתחום זה כמו במגוון תחומים נוספים, טכנולוגיית הבינה המלאכותית מייצרת פריצת דרך ומספקת לארגונים את האמצעים להבין, לצפות ולספק את ההעדפות והצרכים הייחודיים של הלקוחות שלהם. אז כיצד ניתן להשתמש בבינה המלאכותית להעמקת הפרסונליזציה סביב חווית הלקוח של הארגון? המשיכו לקרוא.
post01
2023-11-16 00:00:00
מהי שרשרת אספקת תוכן ולמה חשוב להכיר אותה?
9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ
בעולם הדיגיטלי של ימינו בו ארגונים וחברות נלחמות כל הזמן על תשומת ליבם של הלקוחות והמשתמשים הדיגיטליים, יצירה וניהול יעילים של תוכן חיוניים להצלחה ארגונית. שרשרת אספקת התוכן מציעה סדרה של שלבים המהווים מסגרת מובנית שמלווה את תהליך יצירת התוכן מתחילתו ועד סופו. היצמדות למרכיבים השונים של שרשרת אספקת התוכן מייעלת את זרימת העבודה, מפחיתה עלויות, מבטיחה איכות ומאפשרת ייצור ואספקה יעילים של תוכן החיוניים לצמיחה ארגונית. במאמר זה נציג את שרשרת אספקת התוכן ולמה חשוב להכיר אותה.
post01
2023-10-26 00:00:00
פעילות שיווקית בזמני משבר – מהי הדרך הנכונה?
9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ
בתקופות משבר כמו זו שפקדה אותנו לפני קצת יותר משבועיים עולה השאלה בקרב ארגונים ועסקים רבים - מהי הדרך הנכונה להתנהלות ברמה השיווקית? במאמר זה נציג מספר טקטיקות הנוגעות להמשך הפעילות השיווקית בזמן מלחמה ומשבר ולצלוח עד כמה שניתן את האתגרים הניצבים מול ארגונים רבים בתקופות אלו.
post01
2023-10-05 00:00:00
חשיבות פורטלי הלקוח לארגוני B2B
9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ
פורטלי לקוחות B2B הפכו בשנים האחרונות לכלים חיוניים לטיפוח וניהול קשרי לקוחות בארגונים. פורטלים אלו לא רק משפרים את שביעות רצון הלקוחות, אלא גם מגבירים את היעילות הארגונית ומייצרים לארגון ולעובדיו יתרונות רבים. במאמר זה נציג 5 סיבות שיתארו מדוע פורטלי לקוחות בתעשיית ה B2Bמהווים את אחד מהכלים החשובים ביותר לפעילות הארגונית ולשיפור חווית הלקוח של ארגונים אלה.
post01
2023-09-28 00:00:00
מדוע פלטפורמה לניהול תוכן (CMS) כל כך חשובה לפעילות השיווקית של הארגון?
9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ
אחת המערכות החשובות ביותר לניהול הפעילות השיווקית של הארגון היא מערכת CMS אשר מאפשרת יצירה, שינוי, ארגון ופרסום של תוכן בערוצים הדיגיטליים. בעולם הדיגיטלי של ימינו שבו התחרות על תשומת ליבו של המשתמש רק הולכת וגוברת כתוצאה מכל הסחות הדעת סביבו, פעילות יצירת התוכן חשובה מתמיד. במאמר זה נציג את הסיבות העיקריות לסיבה שמערכת CMS היא אחת המערכות החשובות לניהול הפעילות השיווקית בארגון וכיצד הן הופכות א תהליך יצירת התוכן לאפקטיבי ומוצלח יותר.
<< < דף : 1 מתוך : 34 > >>