×

מאמרים אחרונים

ארבע עקרונות ליצירת יתרון תחרותי בעידן בו לכולם יש בינה מלאכותית.

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

עד לפני מספר שנים היכולת לשלב בינה מלאכותית במוצרים טכנולוגיים הייתה שמורה לעשירון העליון של המגה חברות הבין לאומיות שהיו להם כיסים מספיק עמוקים להתמודד עם ההרפתקה הטכנית שהציגה הטכנולוגיה החדשה. כיום כשלכולם יש בינה מלאכותית זמינה ליישום בעלויות זניחות חשוב להבין כיצד ניתן לייצר באמצעותה יתרון תחרותי.

כיצד AI יכול לסייע לנו בשיפור תהליכי יצירת התוכן?

9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ

מערכות מבוססות AI שפרצו לתודעה הציבורית אי שם בסוף שנת 2022 הן הרבה יותר מבאז טכנולוגי חולף. מדובר במערכות וכלים טכנולוגיים שיכולים לשנות (ולמעשה כבר משנים) תעשיות שלמות וארגונים ברחבי העולם על ידי אוטומציה של משימות מורכבות, העצמת יצירתיות ארגונים, ייעול תהליכיים, הגברת שיתוף פעולה בארגונים ועוד. במאמר זה נראה לכם כיצד מערכות מבוססות בינה מלאכותית יכולות לייעל את אחד התחומים המאתגרים בארגונים - יצירת תוכן.

3 דרכים לבניית קהל לקוחות נאמן

9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ

קהל לקוחות נאמן הוא אחד המשאבים החשובים והנחשקים ביותר של ארגונים כיום, אשר משקיעים מאמיצים אדירים בניסיונות להפוך את הלקוחות שלהם לנאמנים יותר. ובצדק. לקוחות אלו מייצרים לחברות ערך רב שבא לידי ביטוי בין היתר, בחיסכון כספי, הכנסות גבוהות יותר ותרומה למאמצי השיווק של הארגון. במאמר זה נציג 3 דרכים שעשויות לסייע לארגונים לבנות קהל לקוחות חזק ונאמן יותר. המשיכו לקרוא.

עיצוב הנחיות חלק ג - המרכיבים השונים שיבטיחו הנחיה נכונה

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

מאמר שלישי בסדרת המאמרים שלנו - עיצוב הנחיות. . סדרת מאמרים המוקדשת לגל החדש של הטרנספורמציה הדיגיטלית שפרץ לחיינו בסערה בסוף שנת 2022. במאמר הנוכחי נתמקד במרכיבים השונים של ההנחיות והדרך הנכונה להרכבת הנחיות בעזרתם. המשיכו לקרוא את המאמר האחרון שיסגור לכם את כל הפינות!

עיצוב הנחיות חלק ב - גישות שונות לכתיבת הנחיות

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

מאמר שני בסדרת המאמרים שלנו - עיצוב הנחיות. סדרת מאמרים המוקדשת לגל החדש של הטרנספורמציה הדיגיטלית שפרץ לחיינו בסערה בסוף שנת 2022. במאמר הנוכחי נתקדם צעד קדימה ונציג גישות שונות לכתיבת הנחיות בצירוף דוגמאות ממשיות שיסייעו לכם לעשות זאת לגמרי בעצמכם!

עיצוב הנחיות חלק א - כתיבת הנחיה, לא מה שחשבתם.

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

מאמר ראשון בסדרת המאמרים לכתיבת הנחיות למודלי שפה וצ'ט - 'כתיבת הנחיות לא מה שחשבתם'. בחלק זה נלמד להכיר לעומק את תחום הנדסת ההנחיות בתוך עולם הבינה המלאכותית היוצרת, את הגישות השונות והדרכים הנכונות שיובילו אתכם לתוצאות הטובות ביותר.

תמונות ממפגשי המועדון

פעילות המועדון בשיתוף

Partner_kamedia
Partner_CDOCLUB
partner_Yes
Partner_Microstrategy
partner_SAP
partner_Applause
Partner_EpochTimes
אייקון workspace
אייקון שירלי קנטור
אייקון Pulseem
Partner_equiteq
אייקון Mictosoft
Partner_hever
Partner_avaya
Partner_BlogRelease
אייקון TheMarker
אייקון Toonimo
אייקון Rumble
Partner_Clicktale
Partner_Oracle2
partner_hever_Translations