×

מאמרים אחרונים

LEGO – בניית נאמנות ומכירה בערוצים דיגיטליים

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

מי שעוקב אחר הפעילות שלי ברשתות החברתיות, כבר גילה את חיבתי לעולם המיקסולוגיה המתפתח. צד קצת פחות מוכר אבל לא פחות משמעותי הוא חיבתי ל-לגו :). זה קרה איפשהו בין הסגר הראשון לשני, בימי הקורונה הראשונים, עוד כשנראה היה שהעולם דוהר אל קיצו (טוב אולי קצת הגזמתי). באותם ימים ארוכים של ועידות זום בלתי נגמרות, והמון, אבל המון זמן בין קירות הבית נדרשתי לתחביב חדש, ישן שיסייע לשבור את השגרה. כך מצאתי את עצמי מברמן (שוב) בבית ובין לבין מרכיב יחד עם הילדים ערכות לגו של מבוגרים.

DXP - עידן חדש בניהול חוויות דיגיטליות

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

בשלוש שנים (קצת יותר) האחרונות, השילוב של ריבוי ערוצי התוכן הדיגיטליים, ריבוי סוגי התוכן, המעבר המתמיד של הלקוחות והצרכנים לערוצים אלו והעובדה שהדיגיטל הפך לחלק מהותי מהפעילות העסקית של כל ארגון, יצר עומס בלתי נתפס על מחלקות הליבה הדיגיטליות בארגון. מגבלות אלו הולידו דור חדש של מערכות ניהול דיגיטליות שזכו לכינוי Digital Experience Platforms או בקיצור DXP.

היכן תמקדו את מאמצי חווית הלקוח שלכם ב- 2022?

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

מה שהתחיל כנחלתם של חברות כמו אמזון, זאפוס, נטפליקס ואחרות אשר הציבו את הלקוח במרכז עשייתם, הפך בשנים האחרונות למינימום הנדרש בכדי להתחרות בשוק שבו המוצר או השירות הם רק הבסיס לבניית נאמנותו של הלקוח. ניהול חווית לקוח בארגון היא כבר לא רק Nice To have אלא מרכיב חיוני להצלחתו של הארגון. במאמר זה נדבר על כמה מגמות וטכנולוגיות שיש לשים אליהן לב בשנה הקרובה

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2021 – חלק ב'

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

זהו המשך לחלק הראשון של סיכום שנת הטרנספורמציה הדיגיטלית אותה אני עורך כבר שנה שמינית ברציפות. הסיכום אשר מבוסס על הסקר השנתי של Altimeter מציג במספרים כיצד חברות אשר הצליחו לממש את החזון הדיגיטלי שלהן פעלו, ומה הם המיקודים שסייעו להן להשיג את ההצלחה הרצויה

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2021 – חלק א'

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

זו כבר מסורת (שלי לפחות) לבחון את המגמות המרכזיות של הטרנספורמציה הדיגיטלית בשנה שחלפה דקה לפני שצוללים לטרנדולוגיה הצופה את המהפכות ש"מאיימות" לשנות את חיינו בשנים הקרובות. מבלי לשים לב, זו השנה השמינית שאני נעזר בסקר הטרנספורמציה הדיגיטלית של Altimeter לגבש את התובנות המרכזיות לסיכום השנה.

עתיד האיקומרס, והוא בכלל לא בשליטתכם.

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

בעוד כולם עובדים על הקמת אתרי איקומרס ומרקטפלייס, עתיד האיקומרס נמצא בכלל במחוזות אחרים. בעתיד הלא כל כך רחוק אתר האיקומרס שלכם יהפוך לתשתית הפצה מבוססת מאות ניסויים בעשרות ערוצים בעלי פורמטים שונים לקהלים שונים. זה מה שבאמת מצפה למי שעוסק או צפוי לעסוק בפעילות סחר דיגיטלית. מאמר זה נולד בכנס האיקומרס הגדול בישראל בו לא הוזכרו בכלל המגמות המשמעותיות ביותר שכבר משנות לגמרי את כללי המשחק בעולם. אז לכל מי שהיה או לא היה, הנה האקסטרה החסר שממתין לנו ממש מעבר לפינה.

קורסים וסדנאות

תמונות ממפגשי המועדון

פעילות המועדון בשיתוף

Partner_kamedia
Partner_CDOCLUB
partner_Yes
Partner_Microstrategy
partner_SAP
partner_Applause
Partner_EpochTimes
אייקון workspace
אייקון שירלי קנטור
אייקון Pulseem
Partner_equiteq
אייקון Mictosoft
Partner_hever
Partner_avaya
Partner_BlogRelease
אייקון TheMarker
אייקון Toonimo
אייקון Rumble
Partner_Clicktale
Partner_Oracle2
partner_hever_Translations