×

מאמרים אחרונים

יתרונות הCRM בליבת מערכת ניהול החוויה הדיגיטלית (DXP)

Amit-ProfilePic.jpg
מאת : עמית קמה,
בעלים, קמדיה דיגיטל בע"מ

מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות ופלטפורמת DXP לניהול חוויות דיגיטליות הן שתי מערכות בעלות חשיבות עליונה לארגונים דיגיטליים. האינטגרציה בין השתיים מאפשרת לארגונים למטב את האינטראקציות עם הלקוחות על פני נקודות מגע שונות. במאמר זה נציג את יכולתן של מערכות CRM להעצים את פעילותן של פלטפורמות DXP ולהפיק את מלוא הפוטנציאל הטמון בהן בדרך למשימה החשובה ביותר - שיפור חווית הלקוח בארגון.

כיצד פלטפורמות לניהול חוויות דיגיטליות (DXP) מייצרות בידול לארגון ושומרות על יתרון תחרותי?

9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ

עם התפתחות הטכנולוגיה והמקום החיוני שחווית הלקוח תופסת בתוכה ארגונים רבים שואלים עצמם לא רק איך לעמוד בקצב של התעשייה, אלא איך להפוך למוביליה. במסגרת סדרת המאמרים שלנו על פלטפורמת חוויות דיגיטליות (DXP) והערך שהן מייצרות לארגון הפעם נתמקד בשאלה כיצד הן עוזרות לשמור על יתרון תחרותי בקרב ארגונים שעושים בהן שימוש ומייצרות עבורם בידול.

המאפיינים החשובים ביותר לבחירת פלטפורמה לניהול חוויות דיגיטליות (DXP)

9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ

DXP היא פלטפורמה שתפקידה לנהל את החוויות הדיגיטליות של הארגון. מטרתה לספק חוויה אחידה ומותאמת אישית על פני כלל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון – אתרים, דפי נחיתה, דיוורים, סמס, פורטלים ועוד. במאמר זה נענה על השאלה אלו מאפיינים חשוב שיהיו בפלטפורמה במטרה שתצליח לענות בצורה באופטימלית על המטרה שלה ולקחת את החוויות הדיגיטליות שהארגון מספק לשלב הבא?

טרנדים בחווית הלקוח הדיגיטלית לשנת 2024

9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ

שנה חדשה, טרנדים חדשים. עם פתיחת 2024 אספנו (בהתאם למסורת) את הטרנדים שהולכים לעצב את עולם חווית הלקוח בשנה הקרובה. אז אם גם אתם רוצים להכיר מקרוב את הטרנדים/המגמות שכל ארגון חייב להכיר לקראת השנה הקרובה – המשיכו לקרוא.

צעדים ראשונים ליצירת חווית לקוח מנצחת בעזרת GenAI

9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ

זהו מאמר המשך למאמר הקודם שפרסנו בבלוג שלנו "בינה מלאכותית יוצרת ככלי לשיפור חווית הלקוח בארגון". לאחר ששכנענו אתכם (אנחנו מקווים) שטכנולוגיית AI יכולה להוות כלי עזר משמעותי להעצמת חווית הלקוח בארגון, הפעם נענה על השאלה מאיפה מתחילים ומה הפעולות החשובות ביותר? אז אם גם אתם רוצים לעשות שימוש בטכנולוגיה החדשה כדי לשפר ולמנף את חווית הלקוח בארגון המשיכו לקרוא.

בינה מלאכותית יוצרת ככלי לשיפור חווית הלקוח בארגון

9b293c3ed2e84494b69d02ba51865cf7159379f1eb1e46b9bc6fb97c503176b1.jpg
מאת : טל קודאי,
מנהלת שיווק, קמדיה דיגיטל בע"מ

עולם חווית הלקוח ממשיך להתפתח כל הזמן ביחד עם הטכנולוגיה. בעוד שארגונים שונים מבצעים מגוון פעולות במטרה ליצור את החוויה הטובה ביותר ללקוחותיהם, פרצה לחיינו בסערה טכנולוגיית הבינה המלאכותית היוצרת שמהווה כלי משמעותי לשיפורה. במאמר זה נשאל מדוע בינה מלאכותית יוצרת מהווה כלי חשוב לשיפור חווית הלקוח בארגון. המשיכו לקרוא

תמונות ממפגשי המועדון

פעילות המועדון בשיתוף

Partner_kamedia
Partner_CDOCLUB
partner_Yes
Partner_Microstrategy
partner_SAP
partner_Applause
Partner_EpochTimes
אייקון workspace
אייקון שירלי קנטור
אייקון Pulseem
Partner_equiteq
אייקון Mictosoft
Partner_hever
Partner_avaya
Partner_BlogRelease
אייקון TheMarker
אייקון Toonimo
אייקון Rumble
Partner_Clicktale
Partner_Oracle2
partner_hever_Translations